اقتصاد مقاومتی، راهبرد رهایی بخش اقتصاد از تلاطم های داخلی و خارجی است

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران با اشاره به آغاز رزمایش طرح نشان اقتصاد مقاومتی گفت: بی گمان اقتصاد مقاومتی، راهبرد رهایی بخش نظام اقتصادی کشور از تلاطم های داخلی و خارجی و عناد و دست اندازی دشمنان و تضمین ثبات، رشد و پیشرفت کشور است.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 31 December 2022

به گزارش تابناک تهران، سرهنگ مهدی علمدار مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران صبح امروز در آستانه دهه مقاومت و ایثار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بی گمان اقتصاد مقاومتی، راهبرد رهایی بخش نظام اقتصادی کشور از تلاطم های داخلی و خارجی و عناد و دست اندازی دشمنان و تضمین ثبات، رشد و پیشرفت کشور است.

وی گفت: سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران در راستای اجرای بند ۲۰ اصول اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و همچنین بر اساس سند اعتلای ده ساله سازمان بسیج مستضعفین طرح شناسایی، ارزیابی و اعطای نشان اقتصاد مقاومتی را در دستور کار قرار داده است.

مسؤول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران رویکرد این سازمان را برپایه اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از تمامی ظرفیت ها دانست و تصریح کرد: این سازمان با بهره گیری از جریان نخبگی و فعال در این حوزه و با آموزش ارزیابان طرح نشان اقتصاد مقاومتی با رویکرد شناسایی واحدهای تولیدی در تراز انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان های استان تهران فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده است.

علمدار افزود: رزمایش بزرگ طرح نشان اقتصاد مقاومتی با الگو سازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات و ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت کالا و خدمات و همچنین گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحدهای تولیدی و خدماتی در دی ماه سال جاری آغاز شده و واحد های شناسایی شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

وی در پایان با تقدیر از واحدهای تولیدی استان تهران بیان کرد: در این طرح نفرات برتر واحد های تولیدی در سطح شهرستان ها و استان ضمن برگزاری مراسمی بزرگ با حضور مسئولین شهرستانی و استانی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و فرماندهان حوزه های بسیج کارگری و کارخانجات در شهرستان های استان تهران مجری طرح نشان اقتصاد مقاومتی خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار