عذرخواهی نماینده نقده و اشنویه از دانشجویان

حسين زاده : از اینکه نتوانسته ایم شرایط بهتری را در مسیر توسعه و تعالی برای شما به دلیل محدودیتها فراهم آوریم به جای همه مسئولین عذرخواهی می کنم.
کد خبر: ۱۰۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸ 10 October 2015

تابناک آذربایجان غربی به نقل از جوان پرس :عبدالکریم حسین زاده نماینده مردمنقده و اشنویه در جریان بررسی مشکلات دانشگاه پیام نور شهرستان اشنویه که با حضور مدیرکل اداری مالی دانشگاه پیام نور کشور ، رئیس دانشگاه پیام نور استان، فرماندار و مسئولین شهرستانی مشکلات دانشگاه پیام نور برگزار شد ؛ضمن همدردی با خانواده های حادثه منا از بی مسئولیتی دولت عربستان در قبال جان زائران خانه خدا ابراز ناراحتی نمود.

وی ماه مهر را ماه مهربانی، مشق عشق و حس تازگی خواند و افزود : در تاریخ، اتقاقی در زندگی بشر روی می دهد که می تواند مسیر زندگی را عوض کند امیدوارم اتفاقی که برای شما در این مرحله از زندگی رخ داده و موفق به تحصیل در این دانشگاه شده اید بتواند برای شما و توسعه جامعه مفید باشد.

او ضمن تبریک سال تحصیلی اظهار داشت از اینکه نتوانسته ایم شرایط بهتری را در مسیر توسعه و تعالی برای شما به دلیل محدودیتها فراهم آوریم به جای همه مسئولین عذرخواهی می کنم.

حسین زاده با اشاره به جلسه روز چهارشنبه خود با دکتر برخوردار مسئول دخانیات کشور اظهار داشت حکم تخلیه ساختمان دانشگاه متوقف شده و زمینه واگذاری ساختمان منوط به جلسه مشترک پیام نور و دخانیات در آینده نزدیک می باشد وی از اعلام آمادگی شرکت دخانیات جهت واگذاری ساختمان به صورت اقساطی و یا معاوضه با زمینهای پیام نور خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار