پرداخت 6 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی در جویبار

کد خبر: ۱۱۰۶۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ 22 May 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: سال گذشته 6 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی این شهرستان پرداخت شد.

محمدمهدی عباس زاده اظهار کرد: برای ارج نهادن به منویات مقام معظم رهبری و تحقق رشد تولید، تسهیل و تسریع در فرایند صدور مجوزهای مشاغل خانگی در دستورکار جهاد کشاورزی قرار دارد.


وی افزود: با توجه به ظرفیت های موجود و اولویت بندی طرح ها برای تولید گل وگیاه، سبزی و صیفی، فرآوری و بسته بندی مواد غذایی، پرورش دام و طیور، شیلات و آبزی پروری، تسهیلات مناسب به طرح های اشتغالزا در این بخش اختصاص می یابد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار تصریح کرد: سال گذشته در حوزه مشاغل خانگی 15 نفر از متقاضیان برای دریافت مجوز اقدام کردند که از این تعداد، 9 نفر به بانک عامل معرفی و 8 نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند.

 

وی افزود: سال گذشته 6 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات بانکی برای راه اندازی کسب و کارهای خانگی در این شهرستان پرداخت و برای 10 نفر 10 شغل در این حوزه ایجاد شد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جویبار اظهار کرد: امیدواریم در سالی که مزین به نام مهار تورم و رشد تولید است، گامی مؤثر در جهت افزایش تولید و حرکت در میسر اشتغالزایی و ارزآوری بخش کشاورزی برداریم.

 

وی گفت: متقاضیان واجد شرایط با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی و مراکز جهاد کشاورزی سه گانه این شهرستان از مشاوره کارشناسان بهره مند و ضمن نام نویسی در سامانه مشاغل خانگی، پس از صدور مجوز، برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار