فرماندهی نیروی انتظامی خبر داد:

دستگیری سارقان برقی در گچساران

کد خبر: ۱۱۱۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ 11 July 2023

 


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شناسایی و دستگیری ۲ نفر سارق سیم وکابل برق با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس،سرهنگ" ارسلان خادمیان "در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم وکابل برق در سطح شهرستان"گچساران"، موضوع با هماهنگی مرجع قضائی در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران یگان امداد با انجام اقدامات فنی و تخصصی،۲ نفر سارق سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شهرستان"گچساران" شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر واز سارقان مقدار زیادی اموال سرقتی و تعدادی ادوات قطع سیم و کابل برق کشف و ضبط نموده وسارقین به همراه اموال مکشوفه به یگان انتظامی انتقال یافتند.

سرهنگ خادمیان خاطر نشان کرد: متهمین در بازجویی های اولیه به ۱۴ فقره سرقت سیم وکابل برق اعتراف که پس از تشکیل پرونده،متهمین جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان گردیدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران سرهنگ ارسلان خادمیان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت و موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار