بازگشت بیش از ۷ هزار زائر استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۷ هزار زائر اربعین حسینی از مرز شلمچه به کهگیلویه بویراحمد بازگشتند.
کد خبر: ۱۱۲۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰ 10 September 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، عابد محمدی، با اشاره به اینکه همه زائران اربعین کهگیلویه و بویراحمد دیروز به استان بازگشتند گفت: ۷ هزار و ۹۴۱ مسافر با ۲۶۹ سفر ناوگانی در همایش اربعین شرکت کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بعد از پایان ایام اربعین و طبق آمار شب گذشته ۷ هزار و ۱۰۰ نفر با ۲۴۳ سفر ناوگانی به استان بازگشتند.
وی افزود: خدمات انتقال زائران از پایانه‌های مسافربری با اتوبوس به مرز شلمچه شبانه‌روزی بود و تسهیلات لازم برای رفاه حال مسافران ارائه شد.
محمدی اضافه کرد: کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری توسط تیم اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در پایانه مرزی شلمچه انجام شد.
محمدی اضافه کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد هیچ زائری در مرز مهران نداشت، اما از تاریخ دهم شهریور تاکنون به طور متوسط پنج دستگاه اتوبوس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در این پایانه مرزی به زائران خدمات ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار