بهسازی آسفالت 165 کیلومتر از محورهای اصلی خراسان‌شمالی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از اجرای بهسازی و روکش آسفالت 165 کیلومتر در محورهای اصلی و شریانی استان با صرف 953 میلیارد ریال اعتبار طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 07 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بهسازی و روکش آسفالت محور‌های اصلی و شریانی نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: بهسازی و روکش آسفالت ۱۶۵ کیلومتر در محور‌های اصلی و شریانی استان با صرف ۹۵۳ میلیارد ریال اعتبار طی ۶ ماه نخست امسال اجرا شد.

وی گفت: طی این مدت عملیات میکروسرفیسینگ در محور‌های شیروان-فاروج به طول ۲۴ و ۴ صدم کیلومتر، بجنورد-آشخانه به طول ۶ دهم و آشخانه-بجنورد به طول ۱ و ۴۳۵ هزارم کیلومتر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۵ کیلومتر از محور گرمه-سنگ سوراخ تثبیت و روکش آسفالت شده است، افزود: همچنین ۳ و ۹ دهم کیلومتر از محور بجنورد-اسفراین، ۱۱ و ۷ دهم کیلومتر از محور پیش قلعه-غلامان و ۵ کیلومتر از محور اسفراین-سبزوار روکش آسفالت شد.

مشتری تصریح کرد: عملیات اجرایی اسکرابسیل در محور‌های پیش قلعه-غلامان به طول ۱۲ کیلومتر، بجنورد-شیروان به طول ۳۱ کیلومتر، اسفراین-سنخواست به طول ۳۰ کیلومتر و آشخانه-شهرآباد به طول ۳۰ کیلومتر انجام شد.

وی درزگیری ۳۷ هزار و ۹۵۹ متر از محور‌های اصلی و شریانی استان را از دیگر اقدامات این اداره‌کل برای نگهداری راه‌ها برشمرد و ادامه داد: ۲ هزار و ۸۱۱ تُن لکه‌گیری با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع نیز در این مدت اجرایی شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به منظور پُر کردن چاله‌ها در سطح جاده‌های خراسان‌شمالی ۸۵۵ تن آسفالت سرد استفاده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار