مفتخر: در برخی از پست‌ها نیاز به تقویت داریم

سرمربی ایرانجوان بوشهر گفت: در برخی از پست‌ها نیاز به تقویت داریم اما معتقدم با تلاش همین جوانان مستعد می‌شود نقاط ضعف را برطرف کرد و در این صورت کمتر نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳ 18 October 2015
تابناک بوشهر: سعید مفتخر در خصوص شرایط فعلی تیم ایرانجوان بوشهر اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم نسبت به اول فصل بهتر شده و روزبه‌روز بازیکنان جوان تیم باتجربه‌اندوزی بازی‌های بهتری را به نمایش می‌گذارند، در بازی با تیم نفت مسجدسلیمان با وجود اشتباهات داوری می‌توانستیم تیم پیروز میدان باشیم اما از فرصت‌های به‌دست‌آمده به‌خوبی استفاده نکردیم.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در خصوص میدان دادن به بازیکنان جوان تیم گفت: باید به این جوانان با استعداد اعتماد کرد و بها داد اما به نظرم باید تاوان جوان‌گرایی را بدهیم تا بتوانیم در آینده شاهد شکوفایی این بازیکنان و پیشرفت فوتبال بوشهر باشیم.

وی ادامه داد: هم‌اکنون جوانانی با استعداد در تیم ایرانجوان بازی می‌کنند که در صورت حمایت بیشتر سال‌های آینده بیشتر از آن‌ها خواهیم شنید.

مفتخر در خصوص هدف‌گذاری تیم در جدول رده‌بندی افزود: لیگ امسال با توجه به 20 تیمی بودن، یک لیگ فرسایشی است که نیاز به بازیکنان آماده دارد و با تکیه‌ بر تلاش بازیکنان و حمایت مسئولان تلاش می‌کنیم در مرحله اول و تا پایان نیم‌فصل به میانه‌های جدول صعود کنیم و در نیم‌فصل دوم با تمرکز و تلاش بیشتر به رده‌های بالاتر جدول برسیم.

سرمربی ایرانجوان در خصوص تقویت تیم در نیم‌فصل لیگ دسته یک گفت: در برخی از پست‌ها نیاز به تقویت داریم اما معتقدم با تلاش همین جوانان مستعد می‌شود نقاط ضعف را برطرف کرد و در این صورت کمتر نسبت به جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار