اجرای طرح احسان حسینی ایام محرم در رامسر

مدیر کمیته امداد امام خمینی رامسر از برگزاری و اجرای طرح احسان حسینی در ایام ماه محرم در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 20 October 2015
پرویز سرایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارشهرستان رامسر از برگزاری طرح "احسان حسینی" توسط این نهاد در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این نهاد آمادگی دریافت و توزیع نذورات و احسان عاشقان سیدالشهدا (ع) را بین نیازمندان دارد و  مردم خیر می‌توانند نذورات و قربانی‌های خود را برای توزیع بین افراد مستحق و نیازمندان واقعی به امدادگران این نهاد تحویل دهند.
وی افزود: با توجه به افزایش برگزاری سفره‌های اطعام در شب‌های احیاء و ادای نذورات در ماه‌های محرم و صفر، این اقدامات در قالب طرح "احسان حسینی" کمیته امداد در ایام ماه محرم امسال اجرا و سفره‌های اطعام و نذورات عزاداران حسینی در بیشتر مساجد، حسینیه‌ها و منازل شهرستان رامسر گسترده می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی رامسر تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی برای ترویج سنت‌های حسنه احسان و نیکوکاری و بهره‌مندی خانواده‌های نیازمند از ظرفیت ایجاد شده در این ایام، اقدامات لازم را برای اطعام مومنان و محبان اباعبدالله (ع) با هماهنگی مدیران هیئت‌های عزاداری انجام می‌دهد.
این مقام مسئول اهداف اصلی از اجرای طرح احسان حسینی را استفاده از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر برای کمک به نیازمندان برشمرد و بیان کرد: رساندن نذورات مردمی به مستمندان واقعی جامعه، تقویت و تبیین فرهنگ احسان به نیازمندان با حفظ جایگاه ارزشی احسان حسینی از اهداف دیگر این طرح است.
سرایی در پایان با اشاره به اینکه دستگیری از نیازمندان می‌تواند برکات عزاداری را افزایش دهد، گفت: انتظار می‌رود استقرار پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی در ایام ماه محرم، بتواند در راستای توسعه خدمت‌رسانی به مردم محروم موثر واقع شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار