کد خبر: ۱۱۶۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳ 30 April 2024

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی شهرستان ساری ، قادری سرپرست اداره در جلسه هم‌اندیشی که با حضور فعالان گردشگری در هتل اسرم برگزار شد از تشکیل شورای راهبردی توسعه گردشگری در راستای تحقق شعار سال و افزایش مشارکت عمومی در این شهرستان خبر داد.

سرپرست میراث فرهنگی شهرستان ساری با بیان اینکه جلسات شورای راهبردی گردشگری مزکز استان به صورت منظم و ماهانه برگزار خواهد شد گفت: فعالیت های تخصصی این شورا در ۵ کمیته از جمله کمیته آمو زش و پژوهش ،کمیته گردشگری و برند سازی ،کمیته رسانه، تبلیغات و فضای مجازی، کمیته صنایع دستی و صادرات و همچنین کمیته صیانت از آثار تاریخی و فرهنگی در ۲۰ سرفصل خواهد بود.

وی در ادامه افزود : در این شورا همه حوزه های فعال در گردشگری شامل دفاترسیاحتی ، اقامتگاههای بوم گردی وخانه مسافر،هتل ها،رستوران‌ها ،راهنمایان تور ،صنایع دستی و سایر مراکز بخش خصوصی نماینده خواهد داشت.
قادری در پایان اظهار امیدواری نمود با رهنمود های دکتر ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی استان مازندران و حمایت دکتر نوبخت فرماندار مرکز استان ، برنامه ریزی دقیق با مشارکت آحاد مردم و دستگاههای اجرایی مرتبط، در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه گردشگری شهرستان ساری و به قول فرماندار ، شاهد (( شهر تماشایی ساری)) باشیم  

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار