میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد مازندران در پیامی ۱۲ اردیبهشت، روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۱۶۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۷ 01 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی، مدیر کل کمیته امداد مازندران در پیامی ۱۲ اردیبهشت، روز معلم را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

 

تبریک مدیرکل کمیته امداد مازندران به مناسبت روز معلم  

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت، تعلیم و تربیت و مقام عالی معلم و بهانه‌ای برای گرامیداشت عظمت مردان و زنانی که در سنگر مقدس تعلیم و تربیت در مدرسه و دانشگاه زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر می‌کشند.

تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش و پرورش صحیح، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست، مگر به همت استادان و معلمان دانشمند و از خود گذشته.

معلمان شمع وجود خویش را برای روشنایی راه ما و آیندگان ما ارزانی داشتند و این روحیه ایثار در کمک به نیازمندان نیز متجلی است.

انسان‌هایی که در کنار وظایف تربیتی دانش آموزان برای ورود موثر به جامعه، دغدغه حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند را دارند، قشر فرهیخته ای که نقش موثری در گسترش "شبکه انفاق و احسان" و هدایت دانش آموزان و خانواده آنها به این امر خداپسندانه ایفا می کنند.
ما همواره مدیون معلمان‌مان هستیم ،از آنانکه الفبا را به ما آموختند تا آنها که به ما درس انسان بودن دادند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه معلمان ،استادان و جامعه فرهنگیان که " خیرین فرهنگی بزرگ " کشور هستند تبریک عرض نموده و اميدوارم در پناه خداوند متعال، در تعليم و تربیت فرزندان عزيز و آينده سازان ميهن اسلامی‌مان همواره کوشا، موفق و سربلند باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار