روند مشارکت مردم در اردبیل افزایشی است

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: بعد از گذشت ۷ ساعت از شروع رأی گیری روند مشارکتی را در فرآیند برگزاری انتخابات و مشارکت بالای مردم شاهدیم.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴ 05 July 2024

به گزارش تابناک اردبیل، بهروز زلالی در این رابطه اظهار کرد: با رصد آنلاین سامانه‌ها تا این لحظه میزان مشارک مردم نسبت به جمعه گذشته روبه جلو و امیدآفرین است و انتظار می‌رود در پایان انتخابات رقم جدیدی از مشارکت بالای مردم در این استان ثبت شود.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ گزارشی از اختلال در روند برگزاری انتخابات و یا تخلفات عمده و گسترده در شعب اخذ رأی ارائه نشده و همکاران ما با دقت و حساسیت فرآیند انتخابات را رصد و پایش می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل ادامه داد: با محوریت مجموعه قضائی و انتظامی ثبات در امنیت و سلامت انتخابات را شاهدیم و در سه ساعت باقی مانده تا زمان قانونی رأی گیری امیدواریم همچنان مشارکت و حضور گسترده مردم تصاعدی باشد.

زلالی افزود: عوامل دخیل در انتخابات بدون جانبداری از کاندیدای خاص بر مراحل مختلف انتخابات نظارت داشته و نمایندگان کاندیداها نیز بدون دخالت در حوزه اجرا بر این فرآیند ناظر هستند.

وی تصریح کرد: نسبت به مرحله اول که مشارکت مردم استان ۴۸.۵ درصد ثبت شده است امیدواریم این رقم رشد چشمگیری کرده و جایگاه استان اردبیل در بین ۵ استان اول قرار گیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل اضافه کرد: رؤسای شعب اخذ رأی باید به اطلاعیه‌های ستاد انتخابات دقت و توجه کنند که براساس آخرین اطلاعیه‌ها برای جلوگیری از اجحاف حق نامزدها بهتر است نام، نام خانوادگی و کد شناسه نامزد مورد نظر در روی برگه آرا به درستی و با خط خوانا نوشته شود تا در شمارش مشکلی به وجود نیاید.

زلالی گفت: افرادی که سواد خواندن و نوشتن ندارند و یا دارای نقص عضو هستند باید برای نوشتن تعرفه یکی از اعضای خانواده و مورد اعتماد خود را به همراه داشته باشند تا رأی آنها به درستی در برگه ثبت شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار