رییس ستاد انتخابات کرمان: آمارهای منتشره از آرا در فضای مجازی کذب است

رییس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: باتوجه به تمدید انتخابات کار شمارش آغاز نشده،اجازه بازگشایی نیز به هیچ صندوقی در استان نداده ایم لذا برخی آمارهای منتشر شده در فضای مجازی کاملا کذب است.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۷ 06 July 2024

به گزارش تابناک کرمان، رحمان جلالی شامگاه جمعه در ستاد انتخابات استان کرمان در جمع خبرنگاران افزود: تا این لحظه هیچگونه حاشیه امنیتی و اجرایی در انتخابات نداشتیم و کار طبق روال در حال انجام است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان ضمن دعوت از همه واجدان شرایط به ویژه رای اولی ها و متولدان سال ۸۵ گفت: عکس گرفتن از تعرفه رای ممنوع است و اگر در شعبه ای نماینده فرماندار این مشکل را ببینید فرد خاطی تذکر خواهد گرفت.

جلالی گفت: تا الان مشارکت نسبت به آنچه در سامانه جامع رصد می شود خوب است و نوید این را می دهد که آمار کرمان این هفته نیز همانند هفته گذشته از میانگین کشوری بالاتر باشد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه کمبود تعرفه در انتخابات نداشتیم، بیان کرد: طبق برنامه ریزی ستاد انتخابات میزان تعرفه بر مبنای ضریبی به صورت افزایشی در اختیار تمامی شعب اخذ رای گذاشته و هیج کمبودی تا این لحظه نداشتیم.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه کرمان امروز گرمترین روز سال را پشت سر گذاشت تاکید کرد: با وجود این گرما استقبال مردم مناسب بود.

جلالی با اشاره به اینکه استفاده از بالگرد در این انتخابات نداشتیم اظهارداشت: تدابیر لازم برای این مهم اندیشیده و بالگرد نیز تامین شده بود که مورد نیاز قرار نگرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار