تعیین تکلیف ۱۰۰ هزار واحد درخواستی مسکن در قم

استاندار قم گفت: تلاش می کنیم درخواست های مردم در زمینه مسکن را حداقل تا ۱۰۰ هزار واحد تعیین تکلیف کنیم و در این صورت اگر عرضه مسکن زیاد شود قیمت کاهش پیدا می کند.
کد خبر: ۱۱۷۶۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۹ 18 July 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد آقامیری در جلسه شورای تامین مسکن استان با اشاره به لزوم تلاش تا آخرین لحظه ماموریت دولت سیزدهم گفت: همه دستگاه های استان موظفند بدون توجه به اتفاقات و جابه‌جایی های آتی دولت با تمام توان به ارائه خدمت بپردازند.

استاندار قم با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: هیچ اراده ای از ما در حوزه مسکن کم رنگ نخواهد شد با پیگیری مضاعف و‌تا آخرین دقیقه مسئولیت خدمت خواهیم کرد.

وی افزود: عده ای از مردم استان برای تامین مسکن خود با وجود مشکلات مالی مبالغی را پرداخت کرده و چشم امید به خدمت ما دارند و‌ لذا تمام مدیران موظفند برای حل مشکل مسکن مردم تلاش کنند.

استاندار قم تصریح کرد: تلاش می کنیم درخواست های مردم را حداقل تا 100 هزار واحد تعیین تکلیف کنیم و در این صورت اگر عرضه مسکن زیاد شود قیمت کاهش پیدا می کند.

آقامیری با اشاره به تمایل برخی از افراد برای خرید مسکن با هدف افزایش قیمت افزود: سرمایه گذاری برای درآمد در حوزه مسکن قطعا با ضرر مواجه خواهد شد چون عرضه مسکن زیاد می‌شود و قیمت ها پایین خواهد آمد.

استاندار قم همچنین با توجه به مسیر پر تردد قم به کهک و سوانح رخ داده در باقیمانده مسیر کم‌عرض ورجان تا کهک ضمن دستور پیگیری و تشکیل جلسه فوری با حضور دستگاههای ذیربط به معاون عمرانی گفت: درصورت نیاز برای حل مشکل چهاربانده شدن مسیر ورجان تا کهک در تهران با دستگاه ذیربط حضورا مذاکره خواهم کرد.

 مدیرکل راه و شهرسازی نیز در جلسه شورای تامین مسکن گفت: 300 میلیارد تومان از محل صندوق ملی مسکن برای تامین زیر ساخت های نهضت ملی مسکن قم پرداخت شد تا اقلام مورد نیاز با سرعت خریداری شود.

حسین زنجیرانی افزود: از سهم یک سوم سهم استان نیز، 238 میلیارد تومان توسط سازمان برنامه و بودجه استان به دو شرکت آب و برق استان به منظور تامین زیرساخت های مورد نیاز تخصیص داده شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار