رئیس جدید شورای عالی استان‌ها انتخاب شد

حاجی بگلو با اخذ ۴۰ رأی از مجموع ۷۳ رأی مأخوذه برای مدت سه ماه به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶ 10 September 2024
به گزارش «تابناک تهران» به نقل از ایسنا، اعضای شورای عالی استان‌ها امروز سه‌شنبه پس از بحث و بررسی در خصوص انتخاب یکساله رئیس شورای عالی استان‌ها رأی‌گیری کردند که این پیشنهاد رأی نیاورد و مقرر شد رئیس شورای عالی استان‌ها برای مدت سه ماه انتخاب شود.
 
در ادامه سه نفر از اعضای این شورا یعنی آقایان مظفر میرزاد نماینده مردم ایلام، احمد صادقی نماینده مردم تهران و موسی‌الرضا حاجی‌بگلو نماینده مردم خراسان رضوی در شورای عالی استان‌ها برای ریاست شورای عالی استان‌ها کاندید شدند که نهایتا پس از رأی‌گیری از ۷۳ رأی مأخوذه به ترتیب موسی‌الرضا حاجی‌بیگلو ۴۰ رأی، احمد صادقی ۱۷ رأی و مظفر میرزاد ۱۶ رأی را کسب کردند و به این ترتیب موسی‌الرضا حاجی‌بیگلو به عنوان رئیس شورای عالی استان‌ها برای مدت سه ماه انتخاب شد.
 
اعضای شورای اسلامی شهر تهران با توجه به اینکه حاجی‌بگلو نایب رئیس شورای عالی استان‌ها بود پس از ۱۵ دقیقه تنفس، انتخابات نایب رئیس شورای عالی استان‌ها را برگزار خواهند کرد.
 
باتوجه به انتصاب شهرام دبیری رئیس سابق شورای عالی استانها به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور با تصمیم اکثریت اعضای این شورا مقرر شد انتخابات ریاست این شورا برای مدت سه ماه برگزار شود که با انتخاب حاجی بگلو به عنوان رئیس با توجه به اینکه نایب رئیس شورا بود انتخابات نایب رئیس نیز مجددا باید برگزار شود.
 
در ابتدای این جلسه که مقرر بود از ساعت ۸ صبح امروز سه‌شنبه آغاز شود به مدت یک ساعت از ورود خبرنگاران به صحن این شورا ممانعت شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار