عراقی‌ها از غرفه دانشگاه ایلام در بیست و پنجمین نمایشگاه کتاب بغداد استقبال کردند

دانشگاه ایلام در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد حضور یافت، و امکانات و ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۷ 23 September 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ بسیاری از شهروندان کشور عراقی و به‌ویژه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها، به غرفه دانشگاه ایلام مراجعه کرده و در خصوص امکانات، ظرفیت‌ها، آزمایشگاه‌ها، دانشکده‌ها، اساتید، رشته‌های تحصیلی، جایگاه علمی و بین‌المللی دانشگاه‌ها، امکانات ورزشی، کارگاه‌ها، خوابگاه‌ها و مجلات علمی دانشگاه اطلاعات مورد نظر را کسب کرده و به بیان نظرات و سؤالات خود می‌پرداختند.

۶۰۰ ناشر از ۲۱ کشور از کشورهای عربی، جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهای خارجی و با حضور نویسندگان و اندیشمندان مختلف در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد مشارکت کردند، همچنین نویسندگان و اندیشمندان عراق و جهان عرب و سایر کشورها در برگزاری سمینارهای صبحگاهی و عصرگاهی مشارکت کرده و در کنار آن نمایشگاه هنرهای تجسمی و نمایشنامه‌خوانی نیز برگزار شد.

 نمایشگاه کتاب بغداد به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی عراق، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی توانمندی‌های علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران است که با حضور فعال و موفق دانشگاه‌های ایرانی مورد استقبال قرار گرفت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار