ادامه کشمکش‌ها در شورای شهر تبریز/ ادامه جلسات با حضور علی راستی یا پرویز هادی؟

گروه استان‌ها- کشمکش ها در خصوص یک عضو شورای شهر تبریز بالا گرفته است؛ جلسات شورا برگزار می‌شود ولی بدون آن یک نفر!
کد خبر: ۱۱۸۵۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ 25 September 2024

ادامه کشمکش‌ها در شورای شهر تبریز/ ادامه جلسات با حضور علی راستی یا پرویز هادی؟

به گزارش «تابناک آذربایجان‌شرقی»، ماجرا از غیبت پرویز هادی، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز شروع شد، او که به گفته خودش از رئیس وقت شورای شهر مرخصی گرفته بود، حالا که بازگشته با مانع بزرگی برای بازگشت به جلسات شورا مواجه شده است.

در جلسه این هفته شورای شهر تبریز نیز، یک صندلی خالی ماند و نه پرویز هادی و نه علی راستی (عضو علی البدل که در صورت تعلیق نهایی پرویز هادی جایگزین وی می‌شود)، هیچ کدام در جلسه حاضر نبودند.

این در حالی است که مشاور حقوقی شورای شهر تبریز نیز بر این مسئله خرده گرفت و گفت: در جلسه بدین شکل، تشریفات قانونی رعایت نشده است.

آنطور که فرماندار تبریز می‌گوید غیبت پرویز هادی از جلسات شورا بیش از حد نصاب بوده و او باید تعلیق شود.

به همین منظور یونس فاتح، فرماندار شهرستان تبریز با ارسال نامه‌ای به غلامرضا احمدی رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، خواستار تعلیق عضویت پرویز هادی در این شورا شده بود که در پی آن آقایان رسول برگی، سید کاظم زعفرانچی‌لر، یاسین بجانی، علی‌رضا نوای باغبان، پرویز هادی و خانم حکیمه غفوری با هدف تعیین تکلیف عضویت پرویز هادی با ارسال نامه‌ای به رئیس شورا خواستار رسیدگی به موضوع شده بودند.

آنها تصریح کردند که غیبت پرویز هادی به دو ماه نرسیده و تعلیق او درست نیست.

موضوع تعلیق و یا عدم تعلیق پرویز هادی به وزارت کشور هم رسید، وزارت کشور با ارسال نامه‌ای به مرتضی موحدنیا، سرپرست معاونت امور هماهنگی و عمرانی استانداری آذربایجان شرقی، خواستار آن شد تا جهت رسیدگی به موضوع تعلیق عضو شورای شهر تبریز، از هرگونه جابجایی و تغییر اعضای شورای اسلامی تبریز خودداری به عمل آید.

برخی از اعضای شورای شهر تبریز، به همین نامه استناد می‌کنند و می‌گویند وزارت کشور عالی‌ترین مرجع رسیدگی به این قضیه است.

حالا که نزدیک به سه هفته از بازگشت پرویز هادی به ایران می‌گذرد، اما خبری از بازگشت رسمی او به جلسات شورا نیست و همچنان کشمکش بین شورای شهر و  فرمانداری تبریز و وزارت کشور ادامه دارد.

باید منتظر ماند و دید ادامه این کشمکش‌ها به کجا می‌رسد و در جلسه‌های آتی شورای شهر تبریز، چه کسی بر صندلی شورا تکیه زده است؟

پرویز هادی و یا عضو علی البدل شورا: علی راستی!

انتهای پیام/گ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار