تشکیل سه شرکت مدیریت صادرات در استان چهارمحال و بختیاری

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سه شرکت مدیریت صادرات در استان تشکیل می‌شود که یکی از آنها تعاونی است.
کد خبر: ۱۱۸۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۱ 28 September 2024

به گزارش «تابناک از شهرکرد» محمد کاظم منزوی امروز در کارگروه توسعه بخش تعاون، اظهار داشت: شأن اتاق تعاون با استان چهارمحال و بختیاری همخوانی ندارد، اتاق تعاون باید به فکر پوست اندازی باشد و باید منتظر نسل جدید اتاق تعاون باشیم.

وی گفت: وضع موجود تعاونی‌ها باید اصلاح شود. از همین امروز تمامی مراکزی که مجوز صادر می‌کنند و به نوعی با تعاون سر و کار دارند، باید متقاضیان را به سمت تشکیل شرکت‌های تعاونی هدایت کنند و این باید خود را در سازمان‌ها نشان دهد. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مشوق‌ها برای تشکیل شرکت‌های تعاونی باید به سمع ارباب رجوع برسد. باید برای چند تعاونی در استان که شرایط حادی دارند، برنامه‌ریزی کرد. 

وی با اشاره به وضعیت نامساعد تعاونی صنایع دستی در استان، افزود: تعاونی‌های صنایع دستی و اتحادیه‌های آن باید پیگیری شوند و نتیجه آن اعلام شود. قرار شده سه شرکت مدیریت صادرات در استان تشکیل شود که یکی از آنها تعاونی باشد. 

منزوی در پایان با تاکید بر توسعه بخش تعاون، خاطرنشان کرد: تعاونی فرش هم مهم است و باید حرکتی در این زمینه کنیم. هر کجا بتوان در بحث تعاونی‌ها کمک کرد، حتماً انجام می‌شود. 

انتهای پیام /ن

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار