دبیر انجمن کلیمیان شیراز: جامعه یهودیت موافق جنایت‌ها و نسل کشی رژیم صهیونیستی نیست

گروه استان‌ها- دبیر انجمن کلیمیان شیراز ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهونیستی گفت: مانند دیگر ایرانیان رفتار‌های اخیر رژیم صهیونیستی را شنیع می‌دانیم؛ جامعه یهودیت موافق این نوع رفتار‌های کودک کشی نخواهد بود. 
کد خبر: ۱۱۸۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷ 02 October 2024

امیر دوستان در گفتگو با تابناک فارس، با تاکید براینکه ما ۴۰ سال است اقدامات رژیم صهونیستی را محکوم می‌کنیم و همچنان معتقدیم این نوع اقدامات شایسته یک مذهبی الهی و انسانیت نیست اظهارداشت: اقدامات اخیر غیرانسانی است و به دور از آموزه‌های حضرت موسی کلیم ا.. است و به عنوان یک ایرانی موظف به تبعییت از رهبری و سیاست‌های کلی نظام هستیم.
این تحصیل کرده رشته حقوق جزا و وکیل دادگستری معتقد است ایرانیان کلیمی همیشه در تمام مناسبت‌های ملی ومذهبی هم سو با مواضع نظام، فرمایشات رهبری و منافع ایران زمین بوده است. و امروز نیز مانند دیگر ایرانیان رفتار‌های اخیر صهیونیستی را شنیع می‌دانیم و جامعه یهودیت موافق این نوع رفتار‌های کودک کشی نخواهد بود. 
وی در پاسخ به این سئوال آیا قوم یهود باصهیونیست تنها درایران اسلامی موضوع جداگانه‌ای به شمار می‌رود یا سراسر دنیا؟ گفت:در کل دنیا از صهیونیست یک جریان سیاسی یاد می‌کنند و یهودیت را یک شریعت میدانند.

دوستان ادامه داد: به گفته سخنان رهبری در خصوص چگونگی تعامل با اقلیت‌های دینی کشور فرمودند:ما از اسلام آموخته ایم که باید با پیروان ادیان دیگر با انصاف و عدالت برخورد کرد. این حکم اسلام به ماست و در جای دیگر تعرض به غیر مسلمان‌ها در جمهوری اسلامی ایران هیچ سابقه‌ای ندارد.
به گفته دبیرانجمن کلیمیان شیراز برخی افراد بدون آگاهی کامل نسبت به این موضوع اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه دارند وهمانند این است که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند. در کتاب تورات به دو موضوع مهم اشاره شده اول آنکه هم نوعت را با هر دین ومذهبی مانند خودت دوست بدار و دیگر آنکه چنانچه غریبی در میان شما زندگی کرد با او مهربان باش چرا که خودت در مصر غریب بودی و به همین منظور معتقدیم صهیونیست هیچ گاه از ما نخواهد بود.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار