امام جمعه گرگان:

ایستادگی شهید نصرالله بی بدیل بود/ راه آرامش منطقه خروج اسرائیل است

امام جمعه گرگان گفت: ایستادگی شهید سید حسن نصرالله در برابر اسرائیل و دیگر کشورهای سلطه گر بی‌بدیل بود.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ 04 October 2024

به گزارش خبرنگار تابناک گلستان، آیت الله سید کاظم نور مفیدی صبح امروز در خطبه‌های  های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمعه نصر، اظهار کرد: امروز اسرائیل پس از به شهادت رساندن دبیر کل حزب الله فقط با حماس و گروه های مقاومت روبرو نیست، بلکه با دیگر کشورهای مسلمان که او را به رسمیت نمی‌شناسند روبرو است .
وی افزود: این آواری که امروز جمهوری اسلامی بر سر مراکز نظامی و امنیتی اسرائیل فرو ریخت به معنای واقعی آوار بود.
نور مفیدی گفت: حدود ۲۰۰موشک به هدف ها اثابت کرد و این نشان دهنده قدرت ایران اسلامی در دفاع از مردم مظلوم و‌ مسلمان و تعرض به خاک کشور است.
وی ادامه داد: تنها راه آرامش منطقه خاورمیانه به فرمایش رهبری خروج اسرائیل از منطقه است.
نماینده ولی فقیه در گلستان بیان کرد: افتخاری که امروز در این قدرت نمایی نصیب ما شده است، ادامه نهضت امام خمینی رحمت الله علیه و شاگردان تربیت شده مکتب ایشان از جمله مقام معظم رهبری، شهید سید حسن نصرالله و حاج قاسم سلیمانی ها است .
وی افزود: مقام معظم رهبری با درایت بی نظیر خود همواره جلوی بسیاری از تعرض ها به کشور را گرفته اند و رهنمودهای ایشان همواره چه برای ایران چه برای کشورهای منطقه کارساز بوده است .
نور مفیدی با اشاره به اینکه  سید حسن نصرالله را اسرائیل به شهادت نرساند بلکه توطئه آمریکا بود، اظهار کرد: اسرائیل خودش دست نشانده اربابانی چون آمریکا است و اختیاری از خودش در تصمیم‌گیری ها ندارد.
وی افزود: پول، سلاح و مهمات از حمایت های همه جانبه ای است که اسرائیل مداوم از آمریکا دریافت می کند و امروز می بینیم که این رژیم دست نشانده کودک کش، چگونه با به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین دل همه مسلمانان و دیگر مردم جهان را به درد آورده است.
امام جمعه گرگان بیان کرد: رژیم صهیونیستی بداند که هیچگاه بر حزب الله، حماس و جبهه مقاومت پیروز نخواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار