امامان جمعه استان تهران:

عملیات وعده صادق ۲ انتقام خون شهدا بود/ پاسخ بعدی ما پشیمان‌کننده و دردناک‌‌تر خواهد بود

گروه استان‌ها- امامان جمعه شهرستان های استان تهران در خطبه‌های های نماز جمعه عملیات غرور آفرین وعده صادق ۲ را از مطالبات مردم و انتقام خون شهدا دانسته و گفتند: ضربه مهلک سپاه پاسداران سیلی محکمی به صهیونیست‌ها بود.
کد خبر: ۱۱۸۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ 04 October 2024

به گزارش «تابناک» از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام والمسلمین فتاح امام جمعه دماوند اظهار داشت:در برابر شهادت رزمندگان اسلام، ما حق انتقام داریم؛ هم ما و هم حزب الله و هم انصارالله و هم مقاومت عراق و هم مقاومت فلسطین، همه ما انتقام خواهیم گرفت.
 
 وی با اشاره به موفقیت عملیات وعده صادق ۲ افزود: باید تشکر کنیم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سه شنبه شب، سیلی محکمی به صهیونیست‌ها زدند.
 
امام جمعه شهرستان دماوند تاکید کرد: موشک‌های پیشرفته ایران از سامانه‌های دفاعی دشمن عبور کرد و به اهداف تعیین شده اصابت کرد؛ این عملیات تحسین برانگیز و غرورآفرین بود.
 
حجت‌الاسلام دماوندی تصریح کرد: رژیم کودک کش، خسارات و تلفات خود را پنهان می‌کند؛ اما این لاپوشانی حقیقت را تغییر نمی‌دهد؛ آنها ضربه سختی خوردند.
 
وی در ادامه گفت: جمهوری اسلامی ایران موشک‌های بسیاری را آماده کرده است که در صورت حماقت مجدد دشمن صهیونیستی، کوبنده‌تر از قبل و در ابعاد گسترده‌تری آنها را تنبیه کند.
 
امام جمعه دماوند در ادامه با اشاره به هرگونه حرکت اشتباه از سوی رژیم صهیونسیتی بیان داشت: دشمن بداند، پاسخ بعدی ما پشیمان کننده و دردناک‌ تر خواهد بود.
 
حجت‌الاسلام دماوندی افزود:نتانیاهو وقتی از حمله ایران خبردار شد به پناهگاه زیر کوه فرار کرد؛ این قاتل نجس بعد از موشک باران شدن، بیانیه‌ای علیه ایران خواند، اما دستانش می‌لرزید.
 
وی یادآور شد:اما بزرگ رهبر ما برنامه عادی خود را در روز بعد از حمله برقرار کرد؛ با نخبگان جوان دیدار کرد و با همان آرامش و متانت درباره آبادانی و پیشرفت کشور سخن گفت.
 
امام جمعه شهرستان دماوند خاطر نشان کرد:جمهوری اسلامی ایران به درخت تنومند و پرثمری تبدیل شده است که شاخ و برگ‌هایش بر سر همه آزادی‌خواهان سایه افکنده و طوفان حوادث، آن را تکان نخواهد داد.
 
موشک‌ها به معن اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه و نابودی شدن رژیم صهیونیستی است
 
حجت الاسلام والمسلمین حاج ظاهری در خطبه‌های نماز جمعه شهر آبسرد اظهار داشت: در هفته‌ی گذشته شاهد نواختن سیلی مفصلی بر چهرۀ منحوس رژیم صهیونیستی توسط دلاور مردان سپاه پاسداران بودیم. تعبیر به سیلی که از کلمات رهبر عظیم الشأن ما به دست می‌آید یعنی این موشک‌ها انتقام خون حاج قاسم‌ها و سید حسن‌ها نیست؛ بلکه انتقام اصلی خون این افراد آزاده، اخراج کامل نیروهای آمریکا از منطقه و همچنین نابود شدن رژیم صهیونیستی است؛ زیرا رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی دو یار و سربازی را از دست دادند که برایشان بی‌بدیل بودند. 
 
وی افزود: ولایت پذیری سید حسن نصرالله از خصوصیات بارز سید حسن نصرالله، ولایت‌پذیری ایشان بود.
 
امام جمعه آبسرد گفت :ولایت‌پذیری یعنی میل و خواسته‌های نفسانی خود را بطور کامل کنار گذاشتن و مطیع کامل ولی بودن. چیزی که مردم کوفه نداشتند و لغزیدند و به آن عاقبت دچار شدند.
 
حجت‌الاسلام حاج ظاهری اظهار داشت:اگر ما نیز مانند سید حسن نصرالله خواهان چنین عاقبت خیری هستیم باید ببینیم رهبرمان در کدام افق سیر می‌کند تا با ایشان هم افق شویم. بعنوان مثال فرمان جهاد تبیین که چند سال پیش از لسان رهبر معظم انقلاب صادر شد و برای همۀ اقشار دارای قید «وجوب» و «فوریت» بود، ما هم از مخاطبینش محسوب می‌شویم. در این راه چه کردیم؟ در مقابل خنثی‌سازی مکاید دشمن چه کردیم؟
 
عملیات وعده صادق ۲ جریان رسانه ای دشمن را متلاشی کرد
 
امام جمعه شهرستان پردیس گفت:دشمن با تضعیف و هراس‌ افکنی، تفرقه و گسل‌ سازی و تخریب و وارونه‌ نمایی تلاش کرد تا مسئولین، نخبگان و افکار عمومی را بترساند اما عملیات «وعده صادق ۲» تمام این اقدامات شوم جریان رسانه‌ای را متلاشی کرد.
 
حجت‌الاسلام حسینی افزود:آمریکا که در بُعد سیاسی نقشه از پیش طراحی شده دارد که دم از آتش بس بزند و اسرائیل قبول نکند تا تمرکززدایی مقاومت از صحنه جنگ صورت بگیرد و در بُعد عملیاتی هم آمریکا علاوه برحامی بودن، حکم شریک عملیاتی جنایات رژیم اشغالگر قدس در منطقه غرب آسیا را دارد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:بمب‌های به‌ کاررفته درجنایت ضاحیه جنوبی، جملگی ساخت آمریکا بوده و در جریان جنگ غزه در اختیار رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته‌اند و این موارد کنار سایر کمک‌های اطلاعاتی و مستشاری آمریکا به رژیم صهیونیستی به‌ خوبی نشان می‌دهد که این رژیم بدون کمک‌های نظامی و امنیتی آمریکا و اروپا و همچنین بدون پشتیبانی‌های سیاسی و بین‌المللی آن، قادر به اداره یک جنگ یک‌ساله نیست.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار