مدیران اداری حق همکاری تبلیغاتی در انتخابات را ندارند

فرماندار خنج در جلسه شورای اداری گفت: همراهی مدیران دستگاه‌های اداری و استفاده از عناوین کاری آن‌ها برای تبلیغات کاندیدا خلاف قانون است.
کد خبر: ۱۱۸۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 27 October 2015
تابناک فارس به نقل از ایلنا: جلسه شورای اداری شهرستان خنج با حضور سید یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس ،مختار عباسی فرماندار شهرستان خنج ،ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع و جمعی از مسوولین در محل فرمانداری شهرستان خنج برگزار شد.

فرماندار خنج با اشاره به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسفند سال جاری، افزود:انتخابات نزدیک است و کاندیداهای احتمالی برای تبلیغ در شهرها و روستاها حضور پیدا می کنند و همراهی مدیران دستگاه های اداری و استفاده از عناوین کاری آن‌ها برای تبلیغات کاندیدا خلاف قانون است.

عباسی، ادامه داد: برای اینکه مردم به ما اعتماد کامل داشته باشند باید بی طرفی خود را در انتخابات به اثبات برسانیم و به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که مدیری از جایگاه خود به نفع یا ضرر کاندیدای خاصی استفاده کند چرا که خلافی آشکار است و اگر دیده شود با آن تخلف قانونی برخورد می‌کنیم.

در ادامه جلسه سید یحیی هاشمی مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری فارس اظهار کرد: سیاست جدید دولت در استان فارس که مد نظر استاندار محترم است نیز  انتصاب بانوان شایسته و توانمند به عنوان مدیران سیاسی در سطح بخشداری ها و فرمانداری های استان است.

همچنین نساء خیلتاش بخشدار جدید  مرکزی شهرستان خنج افزود: توفیق خدمت رسانی به مردم یکی از الطاف الهی است که نصیب مسوولان می‌شود و ما وظیفه داریم برای شکر گزاری این توفیق و جلب رضایت پروردگار تمام توان خود را برای خدمت صادقانه به مردم به کار گیریم.

خیلتاش ادامه داد: هدف اصلی ما اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید در راستای محرومیت زدایی از روستاهای بخش مرکزی خنج با استفاده از امکانات و نیروهایی که در اختیار داریم خواهد بود.

وی تصریح کرد و گفت: امیدوار هستیم که در حوزه اقتصادی و عمرانی و بویژه معیشت مردم یک تحول اساسی رخ دهد.

وی گفت: جاده خنج و قیر و کارزین از یک طرف به مرکز استان و از طرفی نیز به بنادر جنوبی از مسیر لارستان راه دارد و با توجه به این که راه محور توسعه و پیشرفت محسوب می شود می تواند به عنوان پتانسیل خوبی جهت توسعه باشد.

در پایان این جلسه از خدمات عبداله شفیعی بخشدار مرکزی سابق خنج تجلیل به عمل آمد و طی حکمی از سوی استاندار فارس؛ نساء خیلتاش به عنوان بخشدار جدید خنج معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار