رئیس هیات انجمن های ورزشی استان خوزستان:

هیات انجمن های ورزشی خوزستان فضای ورزشی لازم در اختیار ندارد

رئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان با بیان اینکه این هیات به دنبال عقد قرارداد با فدراسیون جهانی است گفت:این قرارداد در راستای تامین برخی تجهیزات استاندارد رشته های ورزشی بوده و امید است مسئولان استانی و کشوری در این راستا همکاری کنند.
کد خبر: ۱۲۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵ 29 October 2015
نیما حاجی پور با اشاره به فعالیت های انجمن های ورزشی در سطح خوزستان و مسایل و مشکلات این انجمن اظهارکرد: درسال های گذشته 20 رشته ورزشی تحث پوشش این انجمن قرار داشته که در یک ماه اخیر رشته های رزمی موی تای، سپک تاکرا،جوجیتسو،کیک بوکسینگ و ساواته از این انجمن جداشده و به فدراسیون ورزش های رزمی پیوستند.

وی به تنوع رشته های ورزشی در این انجمن اشاره کرد و افزود: فدراسیون انجمن های ورزشی رشته های مختلف دریایی، ساحلی، هوایی و چمنی را تحت پوشش دارد که یکی از متنوع ترین فدراسیون های ورزشی به شمار می رود.

رییسرئیس هیات انجمن های ورزشی خوزستان بیان کرد:رشته های اسکی، پاراگلایدر، راگبی، کریکت، سپک تاکرا، کایت، دارت و برخی رشته های دیگر جزو رشته هایی است که زیر نظر انجمن های ورزشی خوزستان فعالیت می کنند.

وی یکی از عمده ترین مشکلات این انجمن را کمبود فضای ورزشی و تجهیزات لازم دانست و گفت: یکی از مشکلات اصلی جامعه ورزش کشور مشکل مالی است و رشته هایی که زیر نظر این هیات می باشند نیازمند فضای لازم و تجهیزات استاندارد بوده و تا این امکانات تامین نوشد نمی توان برای برگزاری مسابقات اقدام کرد.

حاجی پور به محدودیت های این انجمن برای تهیه تجهیزات لازم رشته های تحت پوشش اشاره داشت و گفت:خرید یکدستگاه جت اسکی بین 400 تا 500 میلیون ریال هزینه دارد که تهیه آن در چنین شرایط مالی برای ما بسیار دشوار است.

وی افزود: تهیه توپ مخصوص سپک تاکرا نیز در انحصار دو شرکت خارجی است و نمی توان در داخل آن را تهیه کرد و همین امر ما را با محدودیت های زیادی مواجه کرده است.

وی اظهار کرد:در گذشته قوانینی برای حمایت از رشته های ورزشی در کشور اجرا می شد اما مدت هاست که این قانون اجرا نمی شود.

حاجی پور افزود:با اختصاص اعتبار لازم برای تهیه برخی امکانات ورزشی می توان شاهد رشد چشمگیر هیات انجمن های ورزشی خوزستان بود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار