امضای تفاهمنامه همکاری البرز و بوسنی

کد خبر: ۱۲۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۳ 10 November 2015

تفاهم نامه همکاری بین تجار و بازرگانان بوسنی و هرزگوین و استان البرز با توجه به وجود بستر مناسب برای همکاری های دو جانبه و به منظور استفاده از فرصت های مناسب سرمایه گذاری و تجارت میان بازرگانان دو طرف به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، این تفاهم نامه عصر دوشنبه توسط رحیم بنا مولایی رئیس اتاق بازرگانی استان البرز و احمد اگرلیک رئیس اتاق بوسنی و هرزگوین امضا شد.

بر اساس این تفاهم نامه دو طرف در زمینه ترویج، تقویت و توسعه تجارت، سرمایه گذاری و همچنین همکاری های اقتصادی، علمی و فن آوری در میان جوامع کسب و کار مربوط به خود تلاش خواهند کرد.

تشویق و گسترش روابط تجاری و اقتصادی میان کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی کشور بوسنی و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، سرمایه گذاری، آداب و رسوم، تشویق، پشتیبانی و ارایه خدمات مورد نیاز هیات های تجاری در زمان بازدید ازاستان البرز و ایالت های بوسنی و ایجاد فضای مناسب برای حضور هیات های تجاری و همچنین حضور بازرگانان به صورت انفرادی از جمله بندهای این تفاهمنامه است.

تشکیل شورای تجاری بین ایالت های بوسنی و هرزگوین و استان البرز به عنوان اساس همکاری بین بخش های خصوصی دو طرف و همچنین ارایه استراتژی های مناسب برای بهبود فعالیت های اقتصادی و حل موانع موجود از دیگر مفاد این تفاهم نامه را تشکیل می دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار