اقدامات تاکسیرانی کرج برای نوروز

کد خبر: ۱۳۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 14 March 2015
معاون خدمات شهری شهرداری کرج از اقدامات ویژه سازمان تاکسیرانی کرج در ایام نوروز خبر داد.
خبرگزاری فارس: اقدامات ویژه سازمان تاکسیرانی کرج در ایام نوروز

حسن مدیرروستا امروز در گفت‌وگو با فارس  اظهار داشت: به منظور ارائه خدمات بیشتر به مردم و مسافران تاکسیرانی کرج برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات را انجام داده است.

وی ادامه داد: طبق سیاست‌گذاری‌های انجام شده در ستاد استقبال از بهار، سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ترمینال‌ها همچون دیگر سازمان‌های تحت پوشش شهرداری کرج آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی شدند.

این مسئول تأکید کرد: بهسازی و رنگ‌آمیزی کلیه جداول پایانه‌ها، بهسازی سالن‌های مسافربری، احداث سالن شرکت‌های سواری ویژه نوروز، راه‌اندازی سالن "خانه تاکسی" ویژه مسافرینی که از حومه کرج وارد شهر می‌شوند از دیگر اقدامات سازمان ترمینال‌ها برای خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نورزی است.

وی در ادامه سخنان خود از به‌روزرسانی سامانه 34103 جهت رزرو و خرید بلیط نوروزی و همچنین جابه‌جایی اثاثیه شهروندان خبر داد و گفت: تدارک مراسم تحویل سال همراه با پذیرایی در پایانه شهید کلانتری جهت استقبال از مسافرین نوروزی، آماده‌باش کلیه واحدهای خدماتی و رفاهی پایانه شهید کلانتری در تمام ایام نوروز جهت خدمت‌رسانی به مسافرین نوروزی و آذین‌بندی پایانه شهید کلانتری و ایجاد سفره‌های هفت سین در پایانه‌ها نیز از برنامه‌های شاخص این سازمان بوده است.

مدیرروستا در تشریح اقدامات سازمان تاکسیرانی در ایام تعطیلات نوروز عنوان کرد: این اقدامات شامل شیفت‌بندی، کشیک نوروزی و آماده‌باش گشت‌های نظارت و بازرسی بر عملکرد تاکسی‌ها، کنترل و نظارت هر چه بیشتر بر کلیه تاکسی‌ها برای ایام پایانی سال، حضور فعال 70 درصد از تاکسی‌ها در ایام نوروزی جهت سرویس‌دهی به شهروندان و مسافرین و حضور فعال کلیه تاکسی‌ها در سطح شهر جهت سرویس‌دهی هر چه بهتر به شهروندان می‌باشد.

وی از استقرار هشت دستگاه خودروی گشت و سه دستگاه موتورسیکلت جهت بازرسی و نظارت بر تاکسی‌های شهر کرج خبر داد و افزود: در این راستا اجرای طرح استقبال از بهار کلیه خطوط تاکسی‌های شهر کرج برای فعالیت و جابه‌جایی مسافران شیفت‌بندی شدند.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931223000302#sthash.uf403ncD.dpuf
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار