ربیع فلاح: مازند‌ران صادرکننده حرفه‎‌ای ‌ندارد!

استاندار مازندران با بیان اینکه صادرکنندگان حرفه‎‌ای در استان نداریم، گفت: ستادی که در استان تشکیل می‌شود، باید هیئتی از مازندران را به دیگر کشورها برای تبادل نظر با تجار آن کشورها اعزام کند.
کد خبر: ۱۳۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰ 29 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، ربیع فلاح امشب در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: برند‌سازی برای حمایت از تولید برنج داخل در دستور کار جدی دستگاه‌های ذی‎ربط قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مازندران یک میلیون تن افزایش تولید محصول نسبت به سال گذشته دارد، افزود: باید دستگاه‌های اجرایی مربوطه مدیریت برای تنظیم بازار و صادرات را مدنظر قرار دهند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ستاد ویژه‌ای حتی به‌صورت موقت برای رصد روزانه وضعیت مرکبات و کیوی در سازمان جهاد کشاورزی تشکیل شود و نمایندگانی از اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و تجارت استان حضور داشته باشند.

فلاح ادامه داد: برای انجام صادرات برای سال آینده باید از اکنون برنامه‌ریزی‌های لازم در استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه صادرکنندگان حرفه‎‌ای در استان نداریم، تصریح کرد: ستادی که در استان تشکیل می‌شود، باید هیئتی از استان را به دیگر کشورها برای تبادل نظر با تجار آن کشورها اعزام کند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: کشاورزان در منازل خود دارای انبارهای سنتی هستند که نباید از آنها غافل باشیم و بتوانیم بخشی از تولیدات را در این انبارها ذخیره‌سازی کنیم.

فلاح در پایان گفت: سازمان تعاون روستایی باید قیمت خرید و ذخیره‌سازی مرکبات را اعلام کند و روزانه خبرهای جدید را از قیمت مرکبات در رسانه‌های استان اعلام کند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار