۴ طرح پژوهشی تبلیغات اسلامی یزد رونمایی شد

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: به مناسبت هفته پژوهش، از چهار طرح پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد رونمایی شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷ 16 December 2015

به گزارش تابناک یزد،مهدی تیموری با اشاره به جایگاه تحقیق و پژوهش در ارتقا و پیشبرد برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی اظهار داشت: با استفاده از پژوهش می توان بسترهای لازم را برای رشد و پویایی جامعه در زمینه‌های مختلف فراهم کرد.

وی، لازمه انجام پژوهش مفید را نیازسنجی دانست و افزود: با انجام نیازسنجی صحیح و مشخص کردن اولویت‌ها می توان در این زمینه گام‌های موثری برداشت.

تیموری بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با هدف نشر و اشاعه فرهنگ دینی، آسیب شناسی مسائل فرهنگی و اجتماعی و استفاده از توان علمی و تحقیقاتی محققان و پژوهشگران فعال و علاقمند به حوزه فرهنگ دینی و مسائل اجتماعی، اقدام به اجرای چهار طرح پژوهشی کرده است.

وی عنوان کرد: این چهار طرح شامل رصد فرهنگی شهرستان‌های میبد، اردکان و یزد، آسیب شناسی فضاهای مجازی و آینده نگری، رصد تهاجمات استراتژیک دشمن در جبهه جنگ نرم و بررسی نقش شبکه های اجتماعی در سبک زندگی جوانان شهر یزد است.

کارشناس پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: این طرح‌های پژوهشی با همکاری جهاد دانشگاهی استان یزد انجام گرفته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار