جوانان زیر چکمه‌های بی‌سیاستی له شدند

نسل جوان زیر چکمه‌های بی‌سیاستی و بی‌تدبیری له شد/برخی‌ها برای خدمت‌رسانی به مردم روستای اسلام‌آباد سنگ‌اندازی عجیب و غریبی می‌کنند/ ریشه بی‌عدالتی و بی‌قانونی در کشور باید قطع شود/ به مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفتم شما آب‌های ناسالم تانکری را به خانواده خود می‌دهید که حالا مردم روستا بخورند؟
کد خبر: ۱۴۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، خبر ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: شامگاه سه شنبه محمد دامادی در جمع اهالی محل و جوانان روستای اسلام‌آباد شهرستان میاندورود حاضر شد و با آن ها به گفت و گو پرداخت.

این نماینده مجلس از سوی مردم به ویژه جوان ها مورد استقبال قرار گرفت و اهالی از اقدامات دامادی برای پیگیری مشکلات منطقه قدردانی کردند.

* برخی جریان های کثیف در کشور وجود دارد

نماینده مردم ساری و میاندورود در جمع اهالی روستای اسلام‌آباد با بیان اینکه کشور ما در بعضی از مسائل مشکلات بسیاری دارد، اظهار کرد: بخشی از مشکلات امروز جامعه به ضعف مدیریتی برمی‌گردد.

دامادی با اشاره به اینکه در کشور برخی جریان ها، پول‌ و قدرت‌های کثیف وجود دارد که جلوی خدمت‌رسانی به مردم را می‌گیرند، افزود: هیچگاه نمی‌شود با زد و بند، تلاش های کشاورز و  کارگر مازندرانی را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه ما با کسی معامله نکردیم و همیشه حرف‌های خود را آزادانه می‌زنیم، تصریح کرد: مردم روستای اسلام‌آباد استقبال خوبی از رئیس‌جمهوری در زمان انتخابات پیشین داشته و وفاداری صادقانه خود را به دولت اعلام کردند.

*بعضی‌ها سنگ‌اندازی عجیب و غریبی می‌کنند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در بعضی از موارد در حق مردم روستای اسلام‌آباد بی‌انصافی شده، اضافه کرد: برخی‌ها برای خدمت‌رسانی و کارکردن برای مردم این منطقه سنگ‌اندازی عجیب و غریبی می‌کنند که بنده دلیلش را نمی‌دانم!

این مسئول با بیان اینکه من هیچگاه حماسه انتخابات دوره قبل مجلس شورای اسلامی را در روستای اسلام‌آباد فراموش نمی‌کنم و برای خدمت‌صادقانه به مردم این منطقه همیشه اعلام آمادگی کرده ام، افزود: بیش از 400 روستا در حوزه استحفاظی ساری و میاندورود وجود دارد که باید به مشکلات همه آن‌ها رسیدگی شود.

*از بی‌عدالتی‌ها و بی‌قانونی‌ها متنفرم

دامادی با اشاره به این که مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور را برای بازدید از آب آشامیدنی روستایی شهرستان میاندورود به روستای 
اسلام‌آباد آوردم، تصریح کرد: از بی‌عدالتی‌ها و بی‌قانونی‌ها متنفرم و تنها هدف من خدمت‌رسانی به مردم است.

*عزت خود را در گرو خدمت صادقانه به مردم می‌دانم

وی با اشاره به اینکه با اذن مقام معظم رهبری، دستور رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهوری و پیگیری های بنده 500 میلیون دلار بودجه به حوزه آب روستایی اختصاص داده شد، افزود: پدرم کارگر بود و از این قشر به مجلس شورای اسلامی راه‌ پیدا کرد و عزتمند شد و بنده هم عزتمندی خود را در گرو خدمت صادقانه به مردم می‌دانم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حدود یک‌هزار و 700 روستا در کشور آب آشامیدنی نامناسب و تانکری مصرف می‌کنند، ادامه داد:  به مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفتم شما همین آب‌های ناسالم را به خانواده خود می‌دهید که مردم روستا بخورند؟

*نسل جوان زیر چکمه‌های بی‌سیاستی و بی‌تدبیری له شد

این مسئول به وجود بیش از 400هزار بیکار در استان مازندران اشاره کرد و گفت: جوانان نسل من بیکار هستند و زیر چکمه‌های بی‌سیاستی، بی‌قانونی و بی‌تدبیری برخی آقایان مسئول له شدند.

دامادی با بیان اینکه امثال خاوری‌ها و بابک زنجانی‌ها از کجا به‌وجود آمدند و دزدی‌های میلیاردی کردند، اضافه کرد: باید ریشه بی‌عدالتی و بی‌قانونی در کشور زده شود تا کسی جرأت دست‌درازی به بیت‌المال را نداشته باشد.

*برخورد جدی مجلس با مسئولان چندشغله

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی با مسئولان چند شغله به صورت جدی برخورد می‌کند، افزود: اگر به وزیری با داشتن 19 شغل کارت زرد داده می‌شود جای تعجب ندارد، چون ما با کسی تعارف نداریم و عقد اخوت هم نبستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همیشه در مقابل انحرافات مقابله کردم و جلوی تضعیف حق ملت را می‌گیریم، گفت: کشور به پورشه و مازراتی نیازی نداشت اما دولت گذشته خودروهای گران‌قیمت وارد کرد که بنده اولین نفری بودم که از رئیس جمهوری سابق طرح سوال کردم.

این مسئول در پایان گفت: بنده به‌خاطر اینکه حرف مردم را زدم و از حق واقعی آن‌ها دفاع کردم تهدید شدم و حتی کتک هم خوردم.

*بعضی کوته‌فکران و کوته‌نظران به‌دنبال تخریب دامادی هستند

در ادامه این مراسم علی رضایی -یکی از اهالی محل- ضمن قدردانی از فعالیت‌های دامادی برای اسلام‌آباد و روستاهای اطراف، اظهار کرد: بعضی کوته‌فکران و کوته‌نظران به‌دنبال تخریب دامادی هستند.

وی با بیان اینکه بعضی‌ها می‌خواهند صحبت‌های دامادی را به‌صورتی دیگر تفسیر کرده و به مردم ارائه دهند، افزود: مردم روستای اسلام‌آباد در انتخابات گذشته وفاداری خود را به مهندس دامادی ثابت کردند و در انتخابات سال جاری نیز حماسه ای دوباره ایجاد می‌کنند.

رضایی گفت: دامادی برای بلوارکشی مسیر محور گهرباران در روستای اسلام‌آباد زحمات زیادی کشید که جای قدردانی دارد.
مازندنومه
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار