آیت الله وحید خراسانی:

حقوق خانواده زندانیان باید به طور کامل رعایت شود

مرجع تقلید شیعیان بابیان اینکه خانواده های زندانیان حکم امانت دارند و باید از آنان مراقبت کرد گفت: باید حقوق خانواده زندانیان به طور کامل رعایت شود و مبادا با زندانی شدن سرپرست، خانواده دچار آسیب شود.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷ 18 December 2015
به گزارش تابناک قم، رئیس سازمان زندانها به اتفاق جمعی از مدیران سازمان زندان ها با آیات عظام صافی گلپایگانی و وحید خراسانی دیدار کردند.

آیت الله وحید خراسانی در این دیدار گفت: زندان در آموزه های اسلامی محلی برای تربیت افراد است لذا دستورات دین در خصوص زندانیان و همچنین خانواده های آنان باید به طور کامل اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های زندانیان حکم امانت دارند و باید از آنان مراقبت کرد گفت: باید حقوق خانواده زندانیان به طور کامل رعایت شود و مبادا با زندانی شدن سرپرست، خانواده دچار آسیب شود.

آیت الله وحید خراسانی در ادامه گفت: اجرای کامل دستورات دین تنها راه مبارزه با فساد در جامعه است و از این رو تامل در آیات قرآن و اجرای دستورات آن باید به طور کامل در زندگی روزانه همه ما قرار گیرد.

این مرجع تقلید شیعیان با مورد تاکید قرار دادن حق الناس در دین اسلام گفت: حقوق زندانیان مصداق حق الناس است و سعی کنید در برخورد با زندانیان این موضوع را مدنظر داشته باشید چرا که آنان آسیب دیده هستند و بايد کمک کنید تا دوباره به جامعه بازگردند.

ایشان در پایان با تاکید مجدد بر حقوق خانواده زندانیان گفت: خانواده های زندانیان حکم امانت را دارند و کمک به حل مشکلات آنان اجر بزرگی نزد خداوند دارد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار