ثبت‌نام شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت

مسئول المپیاد ملی مهارت همدان از ثبت‌نام شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت تا 15 اردیبهشت 94 خبر داد.
کد خبر: ۱۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵ 19 March 2015

مسئول المپیاد ملی مهارت همدان از ثبت‌نام شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت تا 15 اردیبهشت 94 خبر داد.

به گزارش فارس ؛ماشاء‌الله زارعی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ثبت نام و جذب جوانان ماهر همدان برای رقابت در شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت از اول اسفند امسال آغاز شده و تا 15 اردیبهشت 94 ادامه خواهد داشت.

وی گفت: شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت طی سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد و نفرات برتر کشوری به المپیاد جهانی مهارت راه پیدا می‌کنند.

مسئول المپیاد ملی مهارت همدان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان در این المپیاد می‌توانند در 31 رشته مهارتی به رقابت بپردازند، اظهار کرد: رشته‌ها شامل جواهرسازی، تاسیسات الکتریکی، طراحی صفحات وب، فناوری اتومبیل، فناوری اطلاعات نرم‌افزار، تبرید و تهویه، فناوری طراحی گرافیک، کابینت‌ساز چوبی و کنترل صنعتی است.

وی فرز cnc، تراش cnc، طراحی مهندسی مکانیک، فناوری اطلاعات سخت‌افزار و شبکه، لوله‌کشی، اتصالات چوبی، الکترونیک، صافکاری خودرو، نقاشی خودرو، طراحی فضای سبز تیمی، گل آرایی، روباتیک تیمی، آجرچینی، کاشی‌کاری دیوار و کف و جوشکاری، آشپزی، قنادی(شیرینی‌پزی)، کار با صفحات فلزی، فناوری مد(خیاطی)، آکواترونیک (تیمی 2 نفره) را از دیگر رشته‌ها دانست.

زارعی گفت: متولدین 11 دی 73 به بعد می‌توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان‌ها نسبت به ثبت‌نام در شانزدهمین دوره المپیاد ملی مهارت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: متولدین 11 دی 70 به بعد نیز می‌توانند در رشته‌های ساخت و تولید تیمی سه نفره، مکاترونیک تیمی دونفره وآکواترونیک (مدیریت آب و فاضلاب) برای شرکت در این المپیاد به مراکز فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند.

مسئول المپیاد ملی مهارت همدان یادآور شد: مدال‌آوران این المپیاد ضمن برخورداری از جوایز نقدی، نخبه محسوب شده و از مزایای بنیاد ملی نخبگان و مزایای تسهیلات نظام وظیفه نیز برخوردار می‌شوند.

وی گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به آدرس www.hamedantvto.ir مراجعه کنند.

 

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار