اقتصاد مقاومتی بیش از شعار به عمل نیاز دارد

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب گفت:اقتصاد مقاومتی تنها رمز پیروزی و حفظ استقلال ایران اسلامی است نصب بنر، پارچه، مکاتبه و مصاحبه به معنی اقتصاد مقاومتی نیست.
کد خبر: ۱۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴ 18 March 2015

حجت الاسلام روح الله بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اقتصاد مقاومتی را تنها رمز پیروزی و حفظ استقلال کشور عنوان کرد و افزود: با تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور می توان در برابر تحریم ها پاسخگو بود و با جامع عمل پوشاندن به آن از تولید ملی سرمایه و تولید داخلی حمایت کرد.

وی افزود: اما در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اگر بگوییم در این زمینه هیچ کاری انجام نشده بی انصافی است و اینکه بگوییم کارهای زیادی انجام شده این نیز عقلایی نیست چراکه ما می توانستیم اقدامات بیشتر و بهتری را در این زمینه انجام دهیم که متاسفانه کوتاهی کرده ایم.

نماینده مردم شاهین دژ، تکاب و میاندوآب تصریح کرد: متاسفانه در راستای اقتصاد مقاومتی شعار بیشتر از عمل خود را نشان داده و نصب بنر، پارچه، مکاتبه و مصاحبه بیشتر از اجرای این رمیز پیروزی در کشور اتفاق افتاده است .

حجت الاسلام روح الله بیگی گفت: آذربایجان غربی به لحاظ موقعیت جغرافیایی که دارد متمایز از استان های دیگر است با این حال امیدواریم شعار سال تنها به دادن شعار و برگزاری همایش محدود نشود بلکه در عمل به آن جامع عمل بپوشانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار