58 مقاله به دبیرخانه همایش ملی غدیر شناسی ارسال شد

مدیر بنیاد ملی غدیر در استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۸ مقاله به دبیرخانه همایش ملی غدیرشناسی در کرمانشاه ارسال شده و تا ۱۵ بهمن فرصت ارسال مقالات وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۵۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲ 31 December 2015
مدیر بنیاد ملی غدیر در استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۵۸ مقاله به دبیرخانه همایش ملی غدیرشناسی در کرمانشاه ارسال شده و تا ۱۵ بهمن فرصت ارسال مقالات وجود دارد.

بهروز همتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در حال حاضر ۵۸ مقاله از اقصا نقاط کشور برای همایش ملی غدیر شناسی به دبیر خانه همایش در کرمانشاه ارسال شده و تا ۱۵ بهمن نیز امکان ارسال مقالات وجود دارد.

وی افزود: پیش بینی می شود بالغ بر ۲۵۰ مقاله در این خصوص دریافت کنیم و بعد از داوری آثار نهایتا همایش‌های ملی در نیمه نخست اسفند ماه به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.

همتی گفت: اولین همایش غدیر پژوهی و نجات بخشی مختص استان کرمانشاه ویژه دبیران و فرهیختگان آموزش و پرورش نیز نیمه نخست اسفند امسال در کرمانشاه برگزار و تا ۵ بهمن امکان ارسال مقالات وجود دارد.

این مسئول هدف از برگزاری همایش استانی غدیر و نجات بخش را بازشناسی نقاط قوت و ضعف مسئله نجات بخشی و ولایت و غدیر در کتب درسی آموزش و پرورش دانست و گفت: تبلیغات و اطلاع رسانی همایش‌های ملی از طریق شبکه های ملی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پنجمین همایش ملی غدیر پژوهی با محورهای «غدیر و بصیرت»، «غدیر و مهدویت»، «غدیر و مذاهب اربعه» برگزار خواهد شد و  سومین همایش ملی نجات بخشی و آینده حهان نیز با محورهای «اندیشه نجات، سبک زندگی، آینده سازی»، «رسانه، اندیشه نجات، نگاه به آینده»، «ظهور منجی، امتداد خط سرخ عاشورا» و «نظریه های آینده تاریخ» انجام خواهد شد.

همتی نقد و بررسی موضوع غدیر و ولایت امیرالمومنین علی(ع) در کتب درسی و فعالیت های پرورشی، راه کارهای عینی و اثربخش در ارائه موضوع غدیر و ولایت امام علی(ع) در کتب درسی و فعالیت‌های پرورشی را از محورهای همایش استانی غدیرپژوهی عنوان کرد.

وی همچنین نقد و برسی موضوعات آینده تاریخ و منجی گرایی در کتب درسی و فعالیت‌های پرورشی و راهکارهای عینی و اثربخش در ارائه نگاه به آینده تاریخ و منجی گرایی در کتب درسی و فعالیت های پرورشی را از محورهای همایش استانی نجات بخشی برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار