تاریک دره سومین پیست اسکی مطرح درکشور

پیست اسکی تاریک‌دره همدان سومین پیست مطرح کشور است و پس از شمشک و دیزین، به‌عنوان یکی از منحصربفردترین مکان ها بشمار می‌ رود.
کد خبر: ۱۵۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۸ 02 January 2016

پیست اسکی تاریک‌دره همدان سومین پیست مطرح کشور است و پس از شمشک و دیزین، به‌عنوان یکی از منحصربفردترین مکان‌ها بشمار می‌رود.

به گزارش تابناک همدان ؛ رئیس هیئت اسکی همدان گفت: بیش از ۳۰۰اسکی باز در یست اسکی تاریک دره همدان فعالیت میکنند

کاظم عرب اظهار کرد دسترسی پیست اسکی تاریک‌دره برای علاقه‌مندان به این رشته ورزشی امکان‌پذیر است و مشکلی برای تردد وسائل نقلیه در محور گنجنامه به پیست وجود ندارد اما اسکی‌بازان زنجیرچرخ را برای خودروهای خود به همراه داشته باشند.

وی افزود: تله‌اسکی، مدرسه اسکی و رستوران پیست تاریک‌دره برای خدمات‌دهی به اسکی‌بازان فعال است.

تصریح کرد: تمهیدات لازم برای فعالیت رئیس هیئت اسکی همدان گفت اسکی‌بازان در پیست فراهم شده و همه رده‌های سنی می‌توانند در مسیر پیست به فعالیت انفرادی و گروهی بپردازند.

عرب با اشاره به خدمات و فعالیت های این پست گفتهییت اسکی همدان برای افراد زیر ۱۳سال که علاقه مند به رشته اسکی هستند به صورت رایگان این ورزش را آموزش میدهند.

وی تصریح کردپیست اسکی تاریک دره نقش مهمی در رونق گردشگری منطقه دارد و مسافران و گردشگران بسیاری در فصل زمستان برای استفاده از امکاناتاین پیست اسکی به همدان سفر می کنند.

رئیس هیئت اسکی همدان افزود تاریکدره یکی از مهمترین پیست های اسکی کشور به شمار می رود که دارای امکاناتی مانند بالابرهای آموزشی ، تجهیزات مناسب ، راه دسترسی ، نزدیکی به واحدهای اقامتی و مرکز شهراست.

پیست اسکی تاریک دره همدان در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی جادهٔ گنج نامه و در دامنه‌های کوه‌های الوند واقع شده است .


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار