کاهش ازدواج درنهاوند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند از کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار فوت در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
کد خبر: ۱۵۷۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹ 05 January 2016

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند از کاهش آمار ازدواج و افزایش آمار فوت در ۹ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایسنا،"بابک بختیاری" اظهار کرد: در ۹ ماه امسال هزار و ۴۸۵ مورد واقعه ازدواج در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده که از این تعداد ۷۳۴ ازدواج شهری و ۷۵۱ ازدواج روستایی بوده است.

وی ادامه داد: در مدت مشابه سال قبل هزار و ۵۲۳ مورد ازدواج در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده که این آمار نشان می‌دهد، میانگین آمار ازدواج در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل با کاهش 3.1 درصدی همراه بوده است.

72 مورد ازدواج‌ها در کمتر از یک سال به طلاق منتهی شد

وی افزود: در ۹ ماه امسال ۳۲۵ مورد واقعه طلاق در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۱۱ مورد شهری و ۱۱۴ مورد روستایی بوده و ۷۲ مورد ازدواج‌ها در کمتر از یک سال به طلاق منتهی شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند عنوان کرد: در ۹ ماه امسال تعداد دو هزار و ۵۹۷ واقعه ولادت در شهرستان نهاوند ثبت شده که از این تعداد، هزار و ۲۹۶ مورد شهری و هزار و ۳۹۱ مورد روستایی بوده و ۴۰ مورد هم دوقلوزایی وجود داشته است.

ثبت روزانه 9 واقعه تولد در نهاوند

وی با بیان اینکه از مجموع دو هزار و ۵۹۷ واقعه تولد، هزار و ۳۱۴ نوزاد پسر و هزار و ۲۸۳ نوزاد دختر بوده است، گفت: در بحث ولادت به صورت میانگین در هر روز، ۹ واقعه تولد در نهاوند ثبت می‌شود که در بحث تولد نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش وجود دارد.

بختیاری افزود: ۷۴۵ مورد واقعه وفات در ۹ ماه گذشته در شهرستان نهاوند به ثبت رسیده که از این تعداد ۳۶۷ وفات شهری و ۳۷۸ وفات روستایی بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 4.1 درصد افزایش داشته که شایع‌ترین علل مرگ در نهاوند را بیماری‌های قلبی و عروقی، سرطان‌ها و تومورها و کهولت سن شامل می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار