مدیرکل ورزش و جوانان فارس: در استان فارس فقط 100 مکان ورزشی دارای سند است

مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: از 722 مکان ورزشی این استان تنها برای یکصد مکان سند صادر شده است و برای سند دار کردن مابقی اماکن نیاز به همدلی بیشتری از سوی متولیان امر هستیم.
کد خبر: ۱۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۸ 29 January 2015
به گزارش خبرنگار ایرنا، سید غلامرضا کمانه عصرچهارشنبه در حاشیه دیدار مسولان و دست اندرکاران ورزش و جوانان فارس با امیررضا خادم معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان بیان داشت:در بودجه با کمبود هایی مواجه هستیم که برخی از ارگان ها از جمله شورای شهر شیراز با مصوبه پنج میلیارد ریالی به کمک ورزش امد.

وی اضافه کرد: بسیاری از هیات های ورزشی فارس به ویژه رشته های پایه در کشور جز برترین ها هستند که باید توجه بیشتری صورت گیرد.

کمانه با اشاره به اینکه در برنامه پنجم قانون معافیت مالیاتی مجموعه های ورزشی بخش خصوصی پیش بینی نشده است بیان داشت: برداشتن این معافیت ها سبب شد تا نتوانیم تیم های جدیدی ازبخش خصوصی را وارد ورزش کنیم و امیدواریم دربرنامه ششم، قانون معافیت مالیانی دوباره گنجانده شود.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود:بر اساس مذاکراتی که با نمایندگان فارس در مجلس داشتیم از ماده 180،بالغ بر 200 میلیارد ریال برای اجرای پروژه های مهم ورزشی استان جذب شد.

کمانه تصریح کرد: تعداد زیادی از پروژه های ورزشی برغم پیشرفت فیزیکی بالای 80 در صد به دلیل نبودن اعتبار راکد مانده که می توان به ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود و خانه کشتی اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار