2 در تبریز، سانحه رانندگی، 3 کشته برجای گذاشت

بر اثر وقوع دو سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌شرقی در کمتر از سه ساعت، سه نفر جان باختند.
کد خبر: ۱۷۰۶۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲ 27 January 2016
به گزارش تابناک تبریز،رئیس پلیس راه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح علت این سوانح رانندگی گفت: عصر روز گذشته دو دستگاه خودروی پیکان و تریلر در کیلومتر 7 جاده بناب-ملکان با یکدیگر برخورد کردند.

سرهنگ جواد ناموران در خصوص علت این سانحه اظهار کرد: راننده تریلر به علت عدم رعایت حق تقدم در خروج از فرعی به اصلی در حادثه رانندگی کیلومتر 7 جاده بناب-ملکان مقصر تشخیص داده شده است.

وی همچنین از واژگونی خودروی سواری پراید در کیلومتر 50 اتوبان تبریز - زنجان و برخورد آن با گاردریل خبر داد و گفت: عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده علت این سانحه بوده است

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی نیز در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تکنسین‌های پایگاه فوریت‌های پزشکی بناب، پس از بررسی صحنه، مرگ مرد 35 ساله راننده پیکان و زن باردار 30 ساله را در محل تائید کردند.

حبیب حسینقلی زاده همچنین در خصوص برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گاردیل در آزاد راه تبریز- زنجان گفت: در این حادثه تکنسین های اعزامی از پایگاه قره بابا، مرگ راننده 20 ساله آن را در محل تائید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار