امام جمعه ساری بر ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد

امام جمعه ساری از روحانیان ، سخنرانان و مسئولان استان خواست تا با استفاده از فرصت دهه مبارک فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم بویژه جوانان و نوجوانان تبیین کنند .
کد خبر: ۱۷۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳ 29 January 2016

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله نور الله طبرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته ساری خدامحوری و صبغه دینی را از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی در مقایسه با سایر انقلاب های جهان توصیف کرد و گفت : تبیین دستاورد های این رویداد الهی مانع گمراهی جوانان می شود.


وی ارتقاء جایگاه ایران و ایرانی را مهم ترین دستاور انقلاب اسلامی برشمرد و افزود : ایرانیانی که پیش از انقلاب اسلامی فاقد ارزش و اعتبار بودند هم اکنون موجب ترس و وحشت جهانخواران شده اند.


نماینده ولی فقیه در مازندران عدم وابستگی به قدرت های شرق و غرب و ترویج ارزش های دینی بویژه نماز را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت : ایران اسلامی در حال حاضر به یک کشور مقتدر و مرجع در منطقه تبدیل شده است.


وی به نقش شهدا و جانبازان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اشاره کرد و یاد آور شد: آنان با پیروی از ولی امر زمان شجاعانه از خون خود گذشتند یا انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ماندگار شود .


امام جمعه ساری همچنین به در پیش بودن دو انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت : این دو انتخابات دو آزمون الهی دیگر برای ملت ایران است .


وی با تاکید بر ضرورت شرکت گسترده مردم در انتخابات ، افزود : مردم خداجوی ایران اسلامی این بار نیز با شرکت گسترده در انتخابات و دادن رای به نامزدهای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی موجب یاس و نا امیدی دشمن خواهند شد.


طبرسی به روندهای قانونی انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت : شورای نگهبان یک نهاد مقدس و خادم به انقلاب و مردم است که باید از تضعیف آن که خواسته دشمنان است ، پرهیز شود . 


وی مجلس شورای اسلامی را حاصل از خود گذشتگی ها و رشادت های رزمندگان دانست و افزود : با تمام توان از ورود بیگانگان و افراد ناصالح به این مکان مقدس ممانعت خواهیم کرد.

امام جمعه ساری همچنین به سفر رئیس جمهوری و هیات همراه به ایتالیا و فرانسه اشاره و از مردم این دو کشور به خاطر میهمان نوازی قدر دانی کرد.


طبرسی با بیان اینکه ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دیگر مبتنی بر ضابطه و مقتدرانه است ، گفت : اجازه نمی دهیم که اقتصاد مقاومتی با واردات بی رویه مخدوش شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار