باید مراقب اجرای دقیق برجام بود

امام جمعه ملایر گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده برجام هنوز به طور کامل اجرایی نشده و باید مراقب بود که برجام دقیقاً اجرایی شود.
کد خبر: ۱۷۴۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 02 February 2016

امام جمعه ملایر گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده برجام هنوز به طور کامل اجرایی نشده و باید مراقب بود که برجام دقیقاً اجرایی شود.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام سید رضا فاضلیان در دیدار با مسئولان و مدیران ادارات شهرستان ملایر به مناسبت ایام‌الله دهه فجر ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه خداوند برای سه مسئله مهم ایمان، بعثت و حکومت اسلامی بر بندگان خود منت گذاشته اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران طلیعه نور خداوندی بر ملت ما بود.

وی پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) را پایان‌بخش حکومت 2500 ساله رژیم شاهنشاهی دانست و افزود: با پایان رژیم ظلم دست جاسوسان و بیگانگان نیز از کشور ما کوتاه شد.

امام جمعه ملایر پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بعد از مدت کوتاهی از انقلاب را نشانه خواری دشمنان به ویژه آمریکا در بین ملت ایران دانست و گفت: این مهم به دنیا نشان داد که آمریکا در کشور ما هیچ ارزش و جایگاهی ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه برای به دست آوردن انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده گفت: باید در حفظ دستاوردهای نظام و پایبندی به خون شهدا مستحکم باشیم.

فاضلیان افزود: آنچه امروز مهم است نگه‌داری انقلاب بوده که از خود انقلاب سخت‌تر است و باید برای حراست از دستاوردهای انقلاب تلاش کرد.

وی با اشاره به نهضت اسلام‌خواهی و نفوذ انقلاب اسلامی در دنیا گفت: به یاری خدا امروز شاهد این هستیم که در مقابل کاخ سفید و ابرقدرت‌های دنیا ندای توحید واسلام‌خواهی مسلمانان و آزادیخواهان سر داده می‌شود.

امام جمعه ملایر با اشاره به نعمت بزرگ ولایت در کشورمان گفت: حفظ نظام در گرو پیروی از ولی فقیه است و باید همه مسئولان در همه امور طبق فرامین رهبری عمل کنند.

وی در ادامه با اشاره به مسئله مهم انتخابات بیان کرد: در این مسئله حساس و سرنوشت‌ساز کشور آحاد مختلف مردم باید مراقب باشند تا فردی اصلح را انتخاب کنند.

فاضلیان با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده خوب تصریح کرد: دیندار بودن، پیرو ولی فقیه بودن، عمل به وعده‌های داده شده و خداترس بودن از مهمترین ویژگی‌های یک نماینده اصلح است.

وی بر حضور پررنگ مردم در انتخابات هفتم اسفندماه تاکید کرد و گفت: مسئولان باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

امام جمعه ملایر با اشاره به مسئله مهم برجام و رفع تحریم‌های دشمن بیان داشت: با وجود تلاش‌های انجام شده برجام هنوز به طور کامل اجرایی نشده و باید مراقب بودکه برجام دقیقاً اجرایی شود.

وی خاطر نشان کرد: باید مراقب ترفندهای دشمنان نظام بود چرا که دشمن ما هرگز خیرخواهی ملت ما را نخواسته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به انقلاب و مردم ما دریغ نمی‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار