لیست ائتلاف اصولگرایان یزد 17 بهمن منتشر خواهد شد/ رونمایی از شعار و رنگ انتخاباتی اصولگرایان

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد با اعلام این كه لیست ائتلاف اصولگریان استان، 17 بهمن منتشر و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت گفت: وحدت و همبستگی اصولگرایان در این دوره از انتخابات بی نظیر است و همین مسئله برخی جریانات را كه گرفتار انشقاق و تفرقه شده اند نگران كرده است.
کد خبر: ۱۷۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵ 05 February 2016
"مهران فاطمی"با اشاره به در پیش بودن انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از قطعی شدن لیست ائتلاف اصولگرایان استان یزد خبر داد و گفت: لیست ائتلاف اصولگرایان استان یزد 17 بهمن، رسما منتشر و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

فاطمی در گفتگو با یک سایت محلی در یزد با بیان این كه نامزدهای ائتلاف سراسری اصولگرایان با نظر اجماعی انتخاب شده‌اند ادامه داد: تمام گروه‌ها و جریان‌های سیاسی حاضر و پایبند به ائتلاف اصولگرایان، بر روی نامزدهای ائتلاف سراسری اصولگرایان نظر قطعی دارند و این هماهنگی و وحدت رویه در جریان اصولگرایی ستودنی است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد با بیان این كه شعار و رنگ انتخاباتی اصولگرایان مشخص شده است و در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد شد افزود: کاندیداهای منتخب ائتلاف، میثاق نامه اصولگرایی و شورای ائتلاف را امضا خواهند کرد و متعهد شرعی و قانونی می شوند که در صورت منتخب شدن به آن وفادار باشند.

مودت و برادری مثال زدنی در جریان اصولگرایی استان یزد

وی با اشاره به همدلی و همبستگی اصولگرایان در این دوره از انتخابات اظهار داشت: هماهنگی بسیار خوب و دوستی و صمیمیت كم نظیری را در میان جریانات مختلف اصولگرایی شاهد هستیم و به لطف خداوند متعال، مودت و برادری مثال زدنی در میان همه اصولگرایان ایجاد شده و همین مسئله امیدواری ما را برای جلب اعتماد عمومی مردم شریف استان یزد فراهم آورده است.

فاطمی با اشاره به تلاش بسیار برخی جریانات برای ایجاد شائبه اختلاف و تشتت در جریان اصولگرایی ادامه داد: تلاش برخی جریانات برای ایجاد اختلاف میان اصولگرایان از طریق حربه های رسانه ای و تبلیغات، به لطف خدا نه تنها تاثیری بر روی ائتلاف نداشته بلكه اصولگرایان را هوشیارتر نموده و گامهای آنان را برای ایجاد ائتلافی مستحكم حول محور ولایت فقیه و اصول و ارزشهای اسلامی و انقلابی استوار تر كرده كه نتیجه و نمود نهایی آن به زودی در اختیار مردم شریف قرار خواهد گرفت.

وی با بیان این كه برخی گروهها به دلیل سهم خواهی و زیاده طلبی عناصر خود، با مشكلات عدیده ای برای اجماع روبرو هستند ادامه داد: همان طور كه بارها گفته ایم این گروهها و جریانات، تنها راه نجات خویش را از شكست قطعی، جلوگیری از وحدت و ائتلاف اصولگرایان می دانند و در این رابطه از هیچ ترفند غیراخلاقی دریغ نمی كنند. فاطمی از همگان دعوت كرد تا اخلاق رسانه ای و انتخاباتی را رعایت نمایند.

حضور حداكثری و آگاهانه مردم در انتخابات؛ اهم اولویت اصولگرایان

مدیركل سابق حوزه استاندار یزد اهم اولویت های اصولگرایان را حضور حداكثری و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای عنوان كرد و گفت: رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی(مدظله العالی) بارها حضور حداكثری مردم شریف در انتخابات را اولویت اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئله اول انتخابات برشمرده اند و بزرگان جریان اصولگرایی نیز مكررا بر ضرورت حضور حداكثری مردم در انتخابات تاكید دارند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد حضور باشكوه و گسترده مردم در انتخابات را پشتوانه ای عظیم برای حفظ امنیت پایدار كشور و شتاب بخشیدن به توسعه همه جانبه میهن عزیز اسلامی عنوان كرد و ادامه داد: هر رای كه به صندوقها ریخته شود یك آری محكم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و یك نه محكم به بدخواهان و دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب است و اصولگرایان همه تلاش خود را برای جلب مشاركت حداكثری مردم در انتخابات به كار خواهند بست.

برخی جریانات خاص، نعل وارونه می زنند

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص طرح این مسئله از سوی برخی گروهها كه اصولگرایان موفقیت خود را در حضور حداقلی مردم در انتخابات جستجو می كنند، طرح این گونه مسائل را مردود دانست و گفت: این طیف، یاخود را به فراموشی زده اند و یا حافظه تاریخی شان را از دست داده اند، اما حافظه تاریخی مردم شریف، دعوت های گسترده آنان از مردم برای عدم مشاركت در برخی انتخابات را از یاد نخواهند برد.

فاطمی با بیان این كه برخی گروههای خاص، نعل وارونه می زنند ادامه داد: چگونه است این جریانات كه در مقاطعی، مردم را به عدم شركت در انتخابات دعوت می كرده اند امروز عدم مشاركت مردم را به نفع اصولگرایان ارزیابی می كنند؟! وی افزود: در طول تاریخ شكوهمند انقلاب اسلامی اصولگرایان همواره مردم را به مشاركت باشكوه در انتخابات دعوت كرده اند و این مسئله به روشنی نشانه آن است كه حضور گسترده مردم در انتخابات به نفع جریان اصولگرایی و به نفع آینده كشور است.

مردم بدعهدی برخی جریانات را در انتخابات 88 از یاد نبرده اند

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد با یادآوری انتخابات ریاست جمهوری سال 88 اظهار داشت: مردم بدعهدی برخی جریانات را از یاد نبرده اند. وی ادامه داد: در انتخابات سال 88 كه یكی از بالاترین نصاب های مشاركت مردم در انتخابات را شاهد بودیم، این گروهها و جریانات، نه تنها شكست خوردند بلكه شكستشان را تاب نیاوردند و برای چندین ماه كشور را با آشوب و هرج و مرج روبرو كرده و خسارات جبران ناپذیری را به مردم وارد نمودند، حال این كه چگونه امروز آنان حضور حداكثری مردم را به نفع خود و به ضرر اصولگرایان ارزیابی می كنند جای تعجب دارد.

وی با بیان این كه بر اساس آمار، در انتخاباتی كه این جریانات، مردم را به عدم مشاركت دعوت كرده اند شاهد رشد مشاركت بوده ایم ادامه داد: مردم شریف ایران اسلامی به دعوت هیچ جریان و گروهی برای ایستادن در برابر اصول متعالی انقلاب اسلامی وقعی نمی نهند و تاریخ ایران اسلامی محشون از رویدادهایی است كه این مسئله را به اثبات می رساند.

فاطمی با یادآوری دعوت این جریانات به عدم مشاركت مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس آمار، به عنوان نمونه مشاركت مردم تهران در آن دوره در قیاس با دوره مشابه قبل، با افزایش چشمگیر 18 درصدی روبرو بوده است.(پیوست: جدول شماره یك) سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد تاكید كرد: البته این جریانات از این رفتار مردم درس های بسیاری آموخته اند و برخی شبهه افكنی آنان را باید در این راستا تحلیل كرد.

از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی برابری همه در مقابل قانون است

فاطمی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص برخی اعتراضات به نهاد محترم شورای نگهبان به دلیل رد صلاحیت برخی نامزدهای خاص گفت: از مهم ترین اصول انقلاب اسلامی، برابری همه در مقابل قانون است و امام راحل عظیم الشان(ره) نیز بارها بر این مسئله تاكید داشته اند. وی ادامه داد: این كه عده ای رد صلاحیت برخی افراد وابسته به بیت مكرم امام راحل(ره) را بهانه ای برای حمله به شورای نگهبان قرار می دهند غیرمنصفانه و ناحق است و مردم فراقانونی بودن هیچ فردی را در برابر قانون نمی پذیرند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد با بیان این كه بر اساس قانون اساسی عالی ترین مقام های نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز در مقابل قانون با سایر افراد جامعه یكسان هستند گفت: طرح این گونه مسائل در جامعه و آن هم در آستانه انتخابات كه حفظ آرامش جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است نه تنها دفاع از بیت مكرم امام راحل عظیم الشان(ره) نیست بلكه بی احترام به بیت امام(ره) و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این كه همه ما به انقلاب اسلامی و شهدای والامقام بدهكاریم گفت: قانون خط قرمزی برای همگان است و هرگونه درخواستی برای قرار گرفتن افرادی فراتر از قانون، بر خلاف عدالت، مردود و غیرقابل پذیرش خواهد بود چرا كه بالاترین احترام به امام راحل عظیم الشان(ره)، تعهد در برابر تحقق آرمانها و اصول متعالی ایشان و ادامه خط شهدای ولامقام است.

دعوت همگان به بازخوانی اندیشه های امام(ره): انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد

فاطمی با دعوت از همگان برای بازخوانی اندیشه های بلند امام راحل عظیم الشان(ره) گفت: حضرت امام خمینی (ره) در بخشی از منشور روحانیت می فرمایند: "انقلاب به هیچ گروهی بدهکاری ندارد و ما هنوز هم چوب اعتمادهای فراوان خود را به گروهها و لیبرالها می‌خوریم، آغوش کشور و انقلاب همیشه برای پذیرفتن همۀ کسانی که قصد خدمت و آهنگ مراجعت داشته و دارند گشوده است ولی نه به قیمت طلبکاری آنان از همۀ اصول، که چرا مرگ بر امریکا گفتید! چرا جنگ کردید! چرا نسبت به منافقین و ضدانقلابیون حکم خدا را جاری می‌کنید؟ چرا شعار نه شرقی و نه غربی داده‌اید؟ چرا لانۀ جاسوسی را اشغال کرده‌ایم و صدها چرای دیگر."

وی افزود: قیاس فرمایشات روشنگرانه امام راحل(ره) با بعضی حرفها و سخنانی كه امروز از سوی برخی افراد مطرح می شود می تواند صداقت و راستی دفاع آنان از بیت مكرم امام(ره) آشكار سازد.

رعایت قانون و اخلاق باید مدنظر همگان باشد

وی با بیان این كه بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) رعایت قانون و اخلاق باید در عرصه انتخابات ملاك عمل همگان باشد با گلایه از برخی بی اخلاق های انتخاباتی از سوی برخی رسانه های خاص گفت: رسانه های زنجیره‌ای همه تلاش خود را بر ایجاد شائبه اختلاف میان اصولگرایان قرار داده و در این رابطه نیز از هیچ دروغ و افترایی فروگذار نمی كنند.

فاطمی افزود: البته مردم شریف با نگاه تیزبین خویش همه رفتارها و كردارهای جریانات مختلف سیاسی را مدنظر داشته و فریب خدعه های تبلیغاتی و رسانه ای را نخواهند خورد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان استان یزد با بیان این كه اصولگرایان رعایت اخلاق اسلامی و تسلیم بودن در برابر قانون را وجه همت خود قرار داده اند ادامه داد: امیدواریم به یاری پروردگار تا انتهای كارزار انتخابات نیز همچون گذشته، بر مدار قانون و اخلاق عمل نماییم.

تنها راه رونق اقتصادی، تكیه بر توان داخلی و اجرای درست اقتصاد مقاومتی است

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این كه نگاه به بیرون و تمركز محض بر روی مسئله رفع تحریمهای ظالمانه اقتصادی، كشور را از مشكلات اقتصادی رهایی نمی بخشد ادامه داد: باید با اعتماد به مردم و جوانان برومند كشور و تكیه بر توان داخلی در مسیر رفع مشكلات اقتصادی و معیشت جامعه گام برداشت و این مسئله به روشنی و درستی در سیاستهای كلان اقتصاد مقاومتی تبیین شده است.

فاطمی با بیان این كه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی با شعار امكان پذیر نیست گفت: بسیاری از مشكلات كنونی كشور در عرصه های مختلف، ناشی از ضعف های مدیریتی و بروكراسی كسل كننده اداری است، لذا باید با نگاه به درون و استفاده از توان عظیم جوانان عزیز ایران اسلامی در مسیر رفع مسائل و تنگناها گام برداشت و از دلبستگی به بیگانگان دست كشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار