با حضور استاندار آذربایجان شرقی؛

ده‌ها پروژه صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی افتتاح شد

در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ده‌ها پروژه فنی، عمرانی، تولیدی و پژوهشی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با حضور مسوولان استان مورد افتتاح و رونمایی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۷۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 07 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،آیین افتتاح این پروژه‌ها صبح امروز (یک‌شنبه) با حضور استاندار آذربایجان شرقی، نماینده ولی فقیه در استان، معاون امور مجلس و استان‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران سازمان‌ها و نهادهای استان در مجتمع فرهنگی بلال صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی برگزار شد.

طرح راه‌اندازی 21 ایستگاه سامانه پخش دیجیتال و شش ایستگاه رادیو FM از جمله پروژه‌هایی هستند که با اعتباری بالغ بر 66 میلیارد ریال همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری رسیدند.

با افتتاح این پروژه‌ها، پخش آنالوگ شبکه‌های صدا و سیما در مناطق تحت پوشش قطع و جمعیت تحت پوشش سامانه‌های پخش دیجیتال در سطح استان آذربایجان شرقی به 87 درصد می‌رسد.

همچنین 10 پروژه عمرانی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با 16 میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید.

کلیدزنی و رونمایی از ده‌ها برنامه پژوهشی و محتوایی از جمله یک سریال 60 قسمتی، چندین مستند، انمیشین و نمایش رادیویی، چند قطعه موسیقی فاخر و ده‌ها عنوان طرح پژوهشی از دیگر برنامه‌های آیین افتتاح پروژه‌های صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بود.

در این آیین همچنین از سردار شهید حاج عباس عبدالهی، از شهدای مدافع حرم تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار