فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس تاکید کرد انتشار گسترده پیام مقام معظم رهبری توسط دانشگاه‌ها

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: در دنیا موج و خیزشی در حال رخ دادن و روی آوردن به اسلام است و پیام تاریخی مقام معظم رهبری در این مسیر صادر شد، ازاین‌رو ما باید در دانشگاه‌ها برای تبیین و انتشار گسترده آن تلاش کنیم.
کد خبر: ۱۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۱ 30 January 2015

به گزارشخبرگزاری فارساز شیراز به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی فارس، اسماعیل قزل‌سفلی در نشست مسئولان دفاتر و حوزه‌های بسیج دانشجویی سراسر این استان با اشاره به فرارسیدن دهه مبارکه فجر اظهار کرد: به گفته کارشناسان سیاسی دنیا، انقلاب اسلامی ایران در نظم نوین جدیدی که در حال رخ دادن است نقشی تعیین‌کننده دارد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تولید گفتمانی در دنیا کرد که استقلال و بیداری اسلامی بود.

قزل‌سفلی اضافه کرد: راز دشمنی سلطه‌گران با انقلاب ما این است که ما می‌خواهیم روی پای خودمان بایستیم.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس علت سماجت قدرت‌های سلطه در مسئله هسته‌ای را استقلال ایران اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: آن‌ها از پیوستن ایران به باشگاه هسته‌ای دنیا نگرانند چرا که ایران اسلامی به قدرت علمی در منطقه تبدیل‌ شده است.

قزل‌سفلی ادامه داد: قدرت علمی ایران اسلامی به دلیل گره خوردن با ایمان جوانان کشور برای دشمن سنگین است.

وی با اشاره به اقدامات استکبار و دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: این دشمنی‌ها با حل شدن مناقشات هسته‌ای پایان نمی‌پذیرد و تا زمان مهار جمهوری اسلامی یعنی تغییر رفتار و ساختار نظام از سوی استکبار دنبال می‌شود.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس بابیان اینکه انقلاب اسلامی باید زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرت ولی‌عصر (عج) شود، ادامه داد: رسالت ما در بسیج دانشجویی مهم است چراکه باید نیروهایی تربیت کنیم تا در کنار مقام معظم رهبری و مردم همیشه در صحنه موجب ماندگاری انقلاب اسلامی شود.

قزل‌سفلی، راز ماندگاری انقلاب‌ها را در تربیت عناصر سازمان‌ده آن برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران کامل‌ترین انقلاب در دنیا است و ما باید با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود بیش از گذشته در راستای جهانی‌شدن پیام این میراث گران‌بهای حضرت امام راحل گام برداریم.

وی بابیان اینکه کشورها، پیام انقلاب اسلامی را دریافته‌اند، افزود: در دنیا موج و خیزشی در حال رخ دادن و روی آوردن به اسلام است و پیام تاریخی مقام معظم رهبری در این مسیر صادر شد، ازاین‌رو ما باید در دانشگاه‌ها برای تبیین و انتشار گسترده آن تلاش کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار