آغاز ساخت 5واحد مسکن مددجویی در چالوس

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس گفت: به مناسبت دهه فجر ساخت 5 واحد مسکونی مددجویی در مرزن‌آباد چالوس آغاز شده است.
کد خبر: ۱۷۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، علی اصغر ابراهیمی اظهار كرد: در ایام دهه فجر، اجرا و ساخت پروژه 4 واحدی مددجویان و ساختمان تك واحدی دیگر در مرزن آباد، با هزینه ای بالغ بر 380 میلیون تومان آغاز شد.

وی افزود: پروژه مسكن 4 واحدی در زمین به مساحت 225 متر اهدایی شورای شهر و شهرداری مرزن آباد با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان از محل اعتبارات كمیته امداد و مشاركت خیرین احداث خواهد شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس تصریح كرد: پروژه مسكن تك واحدی یكی از مددجویان تحت پوشش نیز در زمینی به مساحت 200 متر اهدایی شورا شهر و شهرداری با مشاركت كمیته امداد و خیرین با هزینه ای بالغ بر 80 میلیون توماناجرایی خواهد شد كه جواز ساخت هر 5 واحد توسط شهرداری و شورای شهر مرزن آباد به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار گرفت.

ابراهیمی از توزیع 370 سبد كالا در بین مددجویان تحت پوشش كمیته امداد مرزن آباد خبر داد و یاد آور شد: به مناسبت سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی این تعداد سبد به ارزش ریالی بیش از 200 میلیون ریال توزیع شد.

وی با اشاره به افتتاح یك واحد مسكن مددجو در گرامجان چالوس اظهار كرد: این واحد مسکونی با 80 متر مربع زیربنا در زمینی به‌مساحت 290 متر مربع احداث شده‌است.

این مسئول بیان کرد: برای این پروژه در مجموع 60 میلیون تومان اعتبار هزینه شد که 30 میلیون تومان آن توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) چالوس، خیران و بقیه نیز از آورده خود مددجویان بوده‌است.

ابراهیمی خاطر‌نشان کرد: در سال‌جاری تاکنون 118 پروژه در قالب تعمیرات مسکن و احداث طرح‌های جانبی شامل حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه نیز 140 میلیون تومان هزینه به مددجویان این نهاد مساعدت شده‌است.

وی به افتتاح طرحهای خودكفایی در دهه فجر اشاره كرد و افزود: امسال 2 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار از منابع بانكی در قالب تسهیلات جهت اشتغال‌زایی 200 نفر از مددجویان در نظر گرفته شد كه تاكنون 140 نفر موفق به تكمیل پرونده و دریافت وام شده اند و مابقی نیز تا پایان سال فرصت دارند تا نسبت بهتكمیل پرونده و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

مدیر كمیته امداد امام خمینی چالوس متذكر شد: یك واحد مسكونی مددجو با زیربنای 70 متر باكمك كمیته امدادنیز در دست ساخت است و در صورتتكمیل، در هفته احسان و نیكوكاری به بهره برداری خواهد رسید.

ابراهیمی اذعان كرد: 2400 خانواده در قالب 5 هزار نفر تحت پوشش كمیته امداد امام خمینی چالوس به عنوان مددجو قرار دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار