مجوز استاندارد برای واردات 39 دستگاه خودرو در مازندران صادر شد

مدیر کل استاندارد مازندران گفت : در ماه جاری برای 39 دستگاه انواع خودرو سواری، تاییدیه انطباق استاندارد برای واردات صادر شد.
کد خبر: ۱۷۷۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، مسعود جوادی اظهار کرد : مجوز وارداتی برای انواع خودرو های سواری مجاز در کلاس های مختلف، در ماه جاری به ارزش 74 میلیارد و 420 میلیون ریال در استان صادر شده است.


مدیرکل استاندارد استان مازندران با بیان این که کالاهای دارای نشان استاندارد ، نیاز به کنترل کیفیت مجدد و صدور گواهی نامه انطباق ندارند ، تصریح کرد : براساس قانون ، خودرو ازجمله کالاهای مشمول استاندارد اجباری برای واردات بوده که ترخیص و ورود این خودرو های خارجی به کشورکه عمدتا ازبرندهای تویوتا،کیا،لکسوس و هیوندا بوده اند پس از آزمون کنترل کیفیت و انطباق آنها با استاندارد های مربوطه ،صدور گواهی بازرسی معتبر،امکان پذیر شد.


جوادی بیان داشت : امسال 84 مجوز وارداتی برای ورود انواع غلات شامل گندم و ارزن خوراکی انسان ، جو و ذرت دامی و روغن خام کلزا به ارزش یک تریلیون و 419 میلیارد ریال و به وزن 195 هزار تن در استان نیز پس از ارزیابی کیفیت و انطباق با مقررات استاندارد صادر شد.


وی افزود : درآمد حاصله این اداره کل از محل ارائه خدمات کنترل کیفی به این مقدار کالاهای وارداتی بیش از 10 میلیارد ریال بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار