انتخابات مهمترین شاخصه های پیروزی ملت ایران

حسین عبدالعزیزی
کد خبر: ۱۷۸۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸ 09 February 2016

بی شک مردم سالاری دینی با حضور پرشور، گسترده مردم در انتخابات، تعیین سرنوشت سیاسی کشور، داشتن اراده قوی و محکم، ارتباط فکری، عقلانی و عاطفی مردم با تحولات روز کشور تحقق می یابد که این مهم با یک انتخابات صحیح، همگانی و مشارکت همه مردم محقق خواهد شد که مهمترین عامل پایداری ملتمان به شمار می رود. همچنین حضور گسترده، پرشور و حماسی در انتخابات باعث تجلی عظمت ملتمان و خاری در چشم مخالفان و دشمنان خواهد بود و ناگفته نماند که انتخابات در کشور ما در مقایسه با انتخاب هایی که در دنیا برگزار می شود، جزو سالم ترین انتخابات است و به فرموده رهبر معظم انقلاب « انقلاب اسلامی با شجاعت تمام بر آراء مردم تکیه می کند؛ خاطرش جمع است و می خواهد این انتخابات که به معنای دخالت مردم، حضور مردم، تصمیم گیری مردم است، به هر قیمتی باشد؛ این را اصرار می کند.» و درجایی فرموده اند که ملت ایران وقت انتخابات که می رسد، احتیاج به بصیرت دارد؛ نگاه کند ببیند دشمن چه موضعی گرفته است در قبال این حرکت عظیم مردمی؛ حواس خود را جمع کند، تصمیم درست بگیرد. این هم وظیفه ی ما مردم است که بایستی مراقبت کنیم.
شرکت در انتخابات جهاد است
ایشان همواره به مردم توصیه کرده اند که در درجه اول وارد میدان انتخابات شوند، صندوق های رأی را پررونق کنند. خود این صفوفی که ایستادند، ممکن است زحمت هم داشته باشد؛ در هوای سرد؛ یک ساعت _ کمتر، بیشتر _ امام این مجاهدت است، این جهاد است؛ این زحمت پیش پای خدای متعال ارج دارد. بروند رأی بدهند. همچنین ایشان بارها تاکید کرده اند که شرکت و حضور در انتخابات برای مردم، هم یک فریضه سیاسی است، هم یک فریضه دینی است.
خروجی انتخابات موجب سرافرازی و عزت ملت ایران است
باید تصریح کرد که انتخابات یک میدان آزمایش مردم و مسوولان است که خروجی آن باعث عزت ملت ایران، اجرای قوانین الهی و فلسفه اصلی قرآن است. همچنین مردم باید با تحقیق، در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که با پایبندی به نظام الهی و اسلامی، جامعه را به پیش ببرند و به رشد جامعه کمک کنند و نباید از این نکته غاقل شد که استکبار و به ویژه آمریکا تلاش می کند در انتخابات پیش روی ملت ایران نفوذ کند بنابراین مردم باید افراد و نمایندگانی را انتخاب کنند که راه نفوذ دشمن به کشور بسته شود.
شرکت در انتخابات تجلي و نمايش وحدت مردم است
همچنین باید تاکید شود که چشم دشمن به این رویدادها دوخته شده است و حضور و مشارکت مردم در این رویدادها، باعث یاس و شکست دشمنان می شود و نباید فراموش کرد که انتخابات يكي از عرصه هاي تجلي وحدت و نمايش وحدت مردم است و بايد تمامي تلاشها و اقدامات در اين راستا صورت گيرد و همگان باید توجه داشته باشند که شرکت در انتخابات آبروی سیاسی نظام و کشور است و همه باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.
مسوولان و رسانه ها فضاسازی مناسب و زمينه هاي حضور حداكثري مردم در انتخابات را فراهم کنند
البته ملت همیشه در صحنه ایران در 22 بهمن امسال نیز بار دیگر با خلق حماسه ای سترگ، منسجم و با وحدت کلمه، استکبار جهانی به ویژه آمریکا، انگلیس و اسرائیل را مبهوت خواهند ساخت و در پایان باید تصریح کرد که با توجه اهميت و نقش حضور مردم در صحنه انتخابات، می بایست همت و تلاش همه مسوولان دست اندركار نامزدهای انتخاباتی و رسانه ها به اين امر معطوف شود و با اقدامات سنجيده، تدابير لازم و فضاسازي مناسب زمينه هاي حضور حداكثري مردم در انتخابات را فراهم کنند تا باعث ایجاد روحیه اميد در محبان و دوستداران انقلاب و نااميدي و شكست دشمنان اسلام شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار