ارتقا امنیت ملی باحضورمردم درانتخابات

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان ایلام گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال به ارتقا امنیت ملی کمک می کند.
کد خبر: ۱۷۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 09 February 2016

دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان ایلام گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفندماه امسال به ارتقا امنیت ملی کمک می کند.

به گزارش تابناک ایلام؛نصرت اله حیدری اظهار کرد: در شرایطی که امنیت منطقه با تهدید مواجه است مشارکت گسترده سیاسی و حضور پرشور ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری منجر به اقتدار و افزایش امنیت ملی خواهد شد.
وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در این رویداد و گزینش چهره های اصلح و شیفته خدمتگزاری بار دیگر به جهانیان ثابت می کند که نظام جمهوری اسلامی ایران از کارآمدی، مشروعیت و مقبولیت بالای سیاسی برخوردار است.
این فعال سیاسی اصولگرا افزود: حضور پرشور و گسترده گروه های مختلف مردمی در انتخابات مجلس دهم و خبرگان رهبری به منزله وفاداری ملت به آرمان های داخلی و خارجی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در انتخابات حساس و همزمان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شرایط و اوضاع و احوال حساس کنونی جهان به ویژه با توجه به اوضاع و تحولات منطقه خاورمیانه پیام قاطع و کوبنده ای به دشمنان خارجی نظام است مبنی بر این که نظام جمهوری اسلامی از اهداف و آرمان های اساسی خود کوتاه نخواهد آمد.
دبیر حزب موتلفه اسلامی در استان ایلام افزود: مشارکت حداکثری ملت در انتخابات به عنوان یکی از نشانه های مردمسالاری دینی پیام های مختلفی دارد که از مهم ترین آن ها کارآمدی و مقبولیت بالای حاکمیت و تداوم حمایت های گسترده مردمی از نظام است.
حیدری حضور پرشور و آگاهانه مردم در روز انتخابات سرنوشت ساز و مهم مجلس های شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بسیار مهم و تاثیر گذار در حوزه های داخلی و خارجی توصیف کرد و گفت: مشارکت سیاسی که یکی از جلوه ها و نمادهای اصلی آن انتخابات است همواره در جمهوری اسلامی ایران از سوی ملت به بهترین و گسترده ترین شکل محقق شده که معنای آن دلبستگی و شیفتگی به نظام و حاکمیت است.
وی بیان کرد: انتخابات در ایران به عنوان یکی از سرمایه های اصلی و عامل افزایش اقتدار نظام های سیاسی برخلاف مدعیان دروغین دموکراسی در جوامع غربی، همواره با اقبال مردمی رو به رو بوده که می توان آن را نشانه پیوند ژرف و تنگاتنگ دو عنصر دولت - ملت در جمهوری اسلامی دانست.
حیدری با دعوت از مردم استان ایلام برای مشارکت حداکثری و پرشور در انتخابات هفتم اسفند امسال تاکید کرد: به هر اندازه که سطح اعتماد بین ملت و نظام بیشتر و بالاتر شود، میزان مشارکت مردمی نیز در عرصه های سیاسی و اجتماعی افزایش خواهد یافت، بنابراین مسئولان و دست اندرکاران انتخاباتی باید سازوکارهای لازم را در بخش های اجرایی و نظارتی برای حضور گسترده مردم در این رویداد فراهم کنند.
فعال سیاسی اصولگرای ایلام گفت: در کنار توجه به مشارکت فراگیر و عمومی در انتخابات، رای دهندگان باید به کیفیت، تخصص و دانش و بینش نامزدها برای گزینش چهره های اصلح توجه و افرادی را انتخاب کنند که بتوانند از جایگاه نمایندگی به سود رشد و توسعه و هدف زدودن مشکلات استان ایلام بهترین و بیشترین تلاش را انجام دهند.
وی ادامه داد: این که نمایند ه ای از چه تفکر و جریانی است به یقین در میزان مشارکت رای دهندگان تاثیر دارد و شرایط باید به گونه ای رقم بخورد که نمایندگان همه جریان های سیاسی و اجتماعی در صحنه رقابت ها حضور داشته باشند که اگر این اتفاق بیافتد تنور انتخابات گرم تر و مشارکت سیاسی نیز گسترده تر خواهد بود.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام، میزان شناخت و آگاهی مردم از جایگاه نهاد قانونگذاری و اوضاع و احوال حاکم بر جامعه را از دیگر متغیرهای موثر در افزایش میزان مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: در مقطع حساس کنونی حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و پیامی خواهد بود برای دشمنان که درصدد دلسردی و نا امیدی در میان ملت هستند. /ف
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار