حادثه در محور قیام به لنده+عکس

جاده ارتباطی لنده، قیام به لیکک یکی از خطرناک ترین جاده های شهرستان لنده به علت کمی پیچ های پی درپی و کم عرض بودن همه ساله آبستن حوادث تلخی است که لازم است مسئولان شهرستان لنده نسبت به ایمن سازی و تعریض آن اقدام کنند.
کد خبر: ۱۷۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱ 10 February 2016
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، پیش از ظهر امروز به علت کم عرض بودن جاده و نداشتن شانه راه خودروی پژوی 405به دره کنار جاده قیام به لیکک سقوط کرد که خوشبختانه حادثه جانی در برنداشت ولی مردم تا کی باید شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و گاهاً غیرقابل جبران در سطح این شهرستان باشیم.

این در حالی است که در غمبارترین تصادف چندسال گذشته شاهد ریخته شدن خون تازه عروس و دامادی بودیم که تنها سه ماه از عروسیشان می گذشت و این حادثه غمبار تا ابد از ذهن مردم این منطقه پاک نخواهد شد.

پیچ های متوالی و پی درپی و سراشیبی ها و سرازیری های که به هیچ وجه ممکن دارای دید کافی نمی باشند و نبود گاردریل در مناطق حادثه خیز و هزاران مشکل دیگر از دلایل بروز چنین حوادثی در سطح این محور ارتباطی است.

امیدواریم مسئولان راه و شهرسازی شهرستان لنده نسبت به ایمن سازی و تعریض محور لنده به قیام و لیکک همت وافری داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخی در این محور نباشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار