کشف بازی های رایانه‌ای غیرمجاز

دبیر ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز همدان از کشف و ضبط 3 هزار لوح فشرده بازی رایانه‌ای غیرمجاز در همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳ 21 February 2016

دبیر ستاد مبارزه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز همدان از کشف و ضبط 3 هزار لوح فشرده بازی رایانه‌ای غیرمجاز در همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا،"حسن عبادی" افزود: ستاد مبازه با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز با حضور مسئول بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور در همدان تشکیل شد که در پی این جلسه و دستور رسمی مراجع قانونی درخصوص جلوگیری از فروش بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز در کشور تا کنون 3 هزار لوح فشرده بازی غیرمجاز در همدان کشف و ضبط شده است.

وی عنوان کرد: بازرسی‌های مشترک مبنی بر جلوگیری از تکثیر لوح‌های فشرده غیرمجاز موجب شد تا از کشفیات مذکور آن دسته که پرونده‌های مشترک داشتند، به دادستان‌کل استان همدان برای پیگیری ارسال شوند.

کارشناس امور سینمایی و سمعی بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: این جلسه با حضور کارشناسان دادگستری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، اصناف، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی برگزار شد تا تصمیماتی در راستای نظارت بر بازار و کنترل بازی‌های رایانه‌ای اتخاذ شد.

وی خاطرنشان کرد: مقرر شد تا ستاد مشابهی در کلیه شهرستان‌های استان همدان تشکیل شده و با متخلفان ناامن برخورد قانونی لازم صورت گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار