با حضور ۹ تیم؛

آغاز مسابقات فوتسال بنیاد مسکن در قم

لیگ بنیاد مسکن کشور در قم با برگزاری مراسم افتتاحیه و با حضور ۹ تیم آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۸۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۱ 20 February 2016
به گزارش تابناک قم، مراسم افتتاحیه این مسابقات پیش از ظهر شنبه با حضور جلال الدین خزایی مدیرکل پشتیبانی بنیاد مسکن کشور، حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، غلامرضا صالحی مدیرکل بنیاد مسکن قم برگزار شد.

۹ تیم حاضر در این مسابقات در ۲ گروه ۴ و ۵ تیمی قرار گرفته‌اند که در گروه یک، گلستان، اصفهان، دفتر مرکزی و آذربایجان شرقی و در گروه دوم کهگیلویه و بویر احمد، قم، چهارمحال و بختیاری، اردبیل و تهران با هم رقابت می‌کنند.

در اولین روز این مسابقات تیم قدرتمند بنیاد مسکن قم با مهره‌های شاخص همچون سعید اشتیان، جواد جدی، مرتضی خاوری، حمید آشتیان و برادران رحمانی با مربیگری هادی رنجبر به مصاف تیم چهارمحال و بختیاری رفت و در یک بازی بر‌تر حریف خود را با ۶ گل شکست داد.

در نیمه نخست این تیم بنیاد مسکن بود که با درخشش سعید آشتیان ۳ بار دروازه حریف خود را فرو ریخت و در نیمه دوم نیز هادی رنجبر سرمربی تیم بنیاد مسکن قم با توجه به شرایط مسابقه و استفاده از سایر بازیکنان، تغییراتی در تیمش اعمال کرد که حاصل آن ۳ گل دیگر برای قم و برتری ۶ بر یک میزبان برابر چهارمحال و بختیاری بود.

در این بازی سعدی آشتیان ۳ گل، جواد جدی، مرتضی خاوری و سید عباس حسینی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

در سایر بازی‌ها تیم اردبیل ۴ بر ۲ از سد تیم کهگیلویه و بویر احمد عبور کرد و گلستان ۳ بر ۲ آذربایجان شرقی را شکست دادو دفتر مرکزی با ۳ گل برابر اصفهان به پیروزی رسید.

این مسابقات به مدت ۴ روز به صورت فشرده در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار