1001 صندوق آراء مردم قزوین را اخذ می‌کنند

مدیر کل سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تعداد صندوقهای اخذ رای در استان قزوین را 1001 صندوق اعلام کرد.
کد خبر: ۱۸۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 23 February 2016
به گزارش تابناک از قزوین، ایوب رحیمی صبح امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: 745 صندوق ثابت و 256 صندوق سیار کار اخذ رای مردم استان قزوین را در روز 7 اسفند انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه در شهرستان قزوین 465 شعبه اخذ رای راه اندازی شده است، عنوان کرد: در این شهرستان 352 صندوق ثابت و 113 صندوق سیار وجود دارد .

رحیمی همچنین با بیان اینکه در شهرستان تاکستان 136 صندوق ثابت و 35 صندوق سیار آماده جلب اراء مردم است، بیان کرد: در شهرستان بویین زهرا نیز 68 صندوق ثابت و 36 صندوق اخذ رای سیار کار انتخاباتر ا انجام خواهند داد.

این مسئول با بیان اینکه در شهرستان آبیک 77 شعبه اخذ رای در قالب 44 صندوق ثابت و 33 صندوق سیار کار اخذ رای را انجام می‌دهند، بیان کرد: در شهرستان البرز 128 صندوق ثابت و 6 صندوق سیار وجود دارد.

وی تعداد حوزه های انتخابی در شهرستان آوج را نیز 17 صندوق ثابت و 33 صندوق سیار دانست و عنوان کرد: در این شهرستان در مجموع 50 صندوق کار اخذ رای را انجام خواهند داد.

وی تعداد کاندیداها در حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک را 37 نفر اعلام کرد و ادامه داد : مردم در این حوزه انتخابیه به دو نفر رای خواهند داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به اینکه در شهرستان تاکستان مردم باید تنها نماینده خود را از میان 12 کاندیدا انتخاب کنند بیان کرد: در حوزه انتخابی بویین زهرا و آوج نیز 20 کاندیدا برای کسب تنها کرسی مجلس شورای اسلامی تلاش می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار