افتتاح بیش از 4 هزار واحد مسکن مهر در گیلان

کد خبر: ۱۸۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲ 23 February 2016

تابناک گیلان: به گزارش ایلنا از رشت، لحظاتی پیش مدیرکل راه و شهرسازی گیلان در مراسم افتتاح پروژه‌های مذکور با اشاره به مشخصات فنی مسکن مهر بالای 25 هزار نفر جمعیت در استان گفت: 500 واحد متعلق به بخش تعاونی است.

شعبانعلی خاوری تعداد پروژه‌های افتتاحی مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر را 2 هزار و 796 واحد در گیلان خواند و خاطرنشان کرد: پروژه‌های مذکور با 556 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و یک‌هزار و 660 میلیارد ریال آورده مالکان به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با بیان اینکه در مجموع یک‌هزار و 500 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر امروز در استان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در مجموع امروز 4 هزار و 296 واحد مسکن مهر در گیلان افتتاح می‌شود.

وی میانگین زیربنای مفید واحدهای افتتاحی مسکن مهر رشت را 75 متر مربع ذکر کرد و یادآور شد: 300 میلیارد ریال تسهیلات برای هر کدام از واحدها اختصاص داده شده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های مسکن مهر مذکور با 450 میلیارد ریال تسهیلات بانک مسکن و 900 میلیارد ریال آورده مالکان به بهره‌برداری رسیده است.

این مسئول با اشاره به اینکه واحدهای مسکن مهر رشت در 12 بلوک ساخته شده است، ادامه داد: تعداد طبقات هر کدام از بلوک‌های مسکن  مهر رشت پنج طبقه است.

وی تعداد پروژه‌های افتتاحی در مسکن مهر رشت را 300 واحد ذکر کرد و یادآور شد: نوع سازه مذکور اسکلت فلزی با سیستم گرمایشی پکیج و سیستم سرمایشی اسپیلت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار