کوتاهی در راه‌های مواصلاتی

کاندیدای دهمین انتخابات مجلس گفت: تویسرکان با وجود چهارخطه تویسرکان به کنگاور، چهار خطه تویسرکان به جوکار بن‌بست نیست، کوتاهی مسئولان عامل عدم توسعه تویسرکان است.
کد خبر: ۱۸۶۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳ 25 February 2016

کاندیدای دهمین انتخابات مجلس گفت: تویسرکان با وجود چهارخطه تویسرکان به کنگاور، چهار خطه تویسرکان به جوکار بن‌بست نیست، کوتاهی مسئولان عامل عدم توسعه تویسرکان است.

به گزارش فارس، محمد‌مهدی مفتح در برنامه انتخاباتی پرسش و پاسخ نخبگان بسیج دانشجویی تویسرکان در حسینیه‌ شهدای بسیج، اقتصاد مقاومتی را اقتصاد درون‌گرا و متکی به داشته‌های درونی کشور دانست و اظهار کرد: آن ایده‌ اقتصادی که می‌تواند اقتصاد کشور را با تکیه بر انقلاب اسلامی نجات ‌‌دهد، اقتصاد مقاومتی است.

این کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تویسرکان با وجود محورهای مواصلاتی مهمی نظیر چهارخطه تویسرکان به کنگاور، چهارخطه تویسرکان به جوکار و مسیر گنجنامه به همدان بن‌بست نیست؛ بلکه کوتاهی مسئولان مربوطه در سال‌های گذشته سبب عدم پیشرفت پروژه‌های تویسرکان به ویژه در راه‌های مواصلاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه گفته می‌شود بودجه سال 91 پروژه چهارخطه تویسرکان به کنگاور برگشت خورده است، بیان کرد: نیوجرسی در مسیر منطقه گزندر ورودی جوکار به تویسرکان به منظور جلوگیری از تصادفات نصب شد، درست است این کار سختی نبود اما متأسفانه کسی به فکر برطرف کردن این مشکل نبوده است.

مفتح با بیان اینکه راهکار رفع مشکل بیکاری سخنرانی نیست، بلکه ایجاد فرصت‌های شغلی است، در ادامه به سه بستر ایجاد شغل اشاره کرد و افزود: به شغل دولتی نمی‌توان متکی بود چراکه بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی بدنه دولت باید کوچک می‌شود، اما بنده با این وجود کوتاه نمی‌آیم و در این زمینه تلاش می‌کنم.

وی تاکید کرد: برای جذب سرمایه‌گذار به منظور سرمایه‌گذاری باید انگیزه ایجاد کرد چراکه سرمایه‌گذار برای ایجاد کارخانه صنعتی به دنبال سود خود است.

این کاندیدای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در تویسرکان با اشاره به اینکه ورود و جذب سرمایه‌گذار حمایت و همکاری مردم را می‌طلبد، گفت: همه باید با همکاری هم‌افزایی برای رشد و توسعه شهرستان همت کنیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار